רוצים לקדם את האתר? תשדרגו את מהירות אתר בגוגל!

רוצים לקדם את האתר? תשדרגו את מהירות אתר בגוגל!

הגעתם למסקנה כי אינכם יכולים לאפשר לכל המתחרים להשאיר לכם אבק? אנו בהחלט יכולים להבין את המציאות הזאת שככל הנראה מקשה עליכם מאוד. הרצון הטבעי שלכם יהיה כי האתר שאתם מקימים יהיה מדורג במקום גבוה בתוצאות החיפוש. עם זאת לא תמיד מה שאתם רוצים זה מה שקורה הלכה למעשה. כמובן שיש כל מיני פעולות שונות שתוכלו לעשות אותן בזמן אמת כדי לשפר את הדירוג בגוגל. מהירות אתר בגוגל משפיעה באופן משמעותי על הקידום של האתר ועל הדירוג שלו מבחינת גוגל. רוצים להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות? זה אחד מהצעדים הראשונים שיהיה עליכם לעשות.

גוגל מתעדפת אתרים מהירים

כאשר גוגל בונה את הדירוג של האתרים השונים היא בוחנת את חווית המשתמש. חווית המשתמש באתר צריכה להיות אולטימטיבית כדי שגוגל תדרג אותו במקום גבוה. אם האתר לא מציע חווית משתמש ברמה גבוהה, גוגל תיתן עדיפות לכל מיני אתרים אחרים. מהירות אתר בגוגל הוא אחד מהאלמנטים המרכזיים שקשורים לחווית המשתמש. הרי אתרים איטיים מאוד הם אתרים שקשה מאוד לגלוש בהם לאורך זמן. כך שאם האתר שלכם יהיה מהיר תוכלו להביא אותו לדירוג גבוה.

תציירו את עצמכם באור חיובי

מעבר לנושא של מהירות אתר בגוגל, יהיה עליכם לחשוב כיצד רואים אתכם. האתר שאתם מקימים הוא הפנים של העסק שלכם, כך אתם צריכים לראות את הדברים. כמו שאתם דואגים שהעסק יהיה נקי ומסודר, בדיוק באותו האופן יהיה עליכם לדאוג שהאתר יהיה נעים ונוח. אם הגולשים לא ירגישו בנוח בתוך האתר שלכם זה יעיד על כך שהם יראו אתכם באור פחות טוב. לא חבל שתפסידו מוניטין של שנים על דבר שאפשר לתקן אותו?

תנסו לשפר את מהירות האתר לבד

בשלב הראשון של שיפור מהירות אתר בגוגל תוכלו לנסות לעשות את הדברים בעצמכם. חלק מהפעולות הן פעולות שתוכלו לעשות אותן לגמרי לבד, אפילו ללא ידע מקדים. אנו מדברים על החלפת שרת האחסון, לצד הסרת כל התוספים שאין בהם שימוש. אפילו הקטנת התמונות באתר זוהי פעולה שתוכלו לעשות אותה בעצמכם. אך כמובן שלא תמיד הפעולות האלה הן פעולות שיביאו אתכם אל המקום הרצוי ולהשגת התוצאה המתבקשת.

אין שיפור? תפנו מיד לאיש מקצוע

לא תמיד תוכלו לקבל בדיוק את התוצאה שאותה אתם רוצים לקבל מבחינת גוגל. אך עליכם לדעת כי יש עוד המון צעדים שאפשר לעשות מתחת לפני השטח לשיפור מהירות האתר. לכן אנו מציעים לכם לבצע שיפור מהירות אתר בגוגל על ידי איש מקצוע. מדובר על איש מקצוע שמתמחה בשיפור מהירות אתרים בכל הפלטפורמות האפשריות. הוא ידע מה נכון לעשות באופן אפקטיבי כדי שהאתר שאתם מקימים יהיה מהיר יותר מכל המתחרים.

פורסם על ידי