רומא המלצות למטייל המתחיל

רומא המלצות למטייל המתחיל

רומא, רומא; מה לא נאמר עליה? זו עיר שפשוט כיף לחזור אליה, ואם הגעתם לכאן כנראה שאתם עומדים לבקר בה בפעם הראשונה. ראשית, נאחל מזל טוב, כי אתם עומדים להתמכר לריחות, לטעמים, לאנשים, להיסטוריה והתרבות. רומא מציעה כל כך הרבה מכל דבר, והעולם כולו נשבה ברשת בכל פעם מחדש. אבל מאיפה מתחילים? כשמדברים על רומא המלצות הן נושא קריטי ובעיקר בביקור הראשון, שכן יש בה כל כך הרבה מה לעשות וקשה לדעת לאן לפנות קודם.

רומא המלצות לטיול ראשון ששווה להכניס ללו"ז

במאמר זה, ננסה להציג את ההמלצות לנקודות העניין העיקריות בעיר, שבביקור ראשון אסור לפספס בשום מצב!

  • הקולוסיאום – בראש ובראשונה, נמצא הקולוסיאום כמובן. הסמל של הרומא, הדבר הראשון שחושבים עליו בהקשר של העיר. קצת כמו מגדל אייפל בפריז. הקולוסיאום הוא מבנה היסטורי שבו נערכו קרבות גלדיאטורים ובעלי חיים, הוא היה מקום המפגש של תושבי העיר וסביבתה וכיום שאריותיו הן אתר ארכיאולוגי מרשים ומרהיב ביופיו, שחייבים לבקר בו לפחות פעם אחת.
  • הפנתאון – מבנה חשוב נוסף בעיר הוא הפנתאון, שנבנה בשנת 27 לפנה"ס במטרה לרצות ולפייס את 12 האלים החשובים ביותר לאימפריה הרומית. המבנה נהרס והוקם מחדש לאורך השנים, כשבשנת 609 לספירה הפך לכנסייה, מה שכמובן תרם לשימורו עד היום. בביקור בו תחזו בתקרה הגבוהה והמרשימה, בקברים של מלכים שונים באיטליה, ואישים חשובים אחרים.
  • הוותיקן – מדינה בתוך עיר, הוותיקן באמת מרשימה ביופייה. מלבד יופייה החיצוני, היא מתהדרת במוזיאון האמנות הגדול ביותר בעיר רומא, וכנראה גם הפופולארי ביותר שבה. לאורך קילומטרים ארוכים של מסדרונות, מצפים לכם פסלים, שטיחי קיר, ציורים ויצירות אמנות אחרות. כדאי להצטייד בנעליים נוחות, כי מדובר בחוויה שתימשך יום שלם!
  • ויה אפיה – זוהי הדרך הוותיקה ביותר שנסללה ברומא העתיקה. כיום מדובר בשביל המתהדר בשדות ירוקים, לצד אתרים ארכיאולוגיים מעניינים. הדרך כולה רוויה בהיסטוריה – חלקה נוגעת בתהליך הפיכתה של רומא לאימפריה, חלקה עקובה בדם ובמוות, שכן בנקודות שונות לאורך המסלול נקברו לראשונה נוצרים בקטקומבות. אטרקציה מושלמת לימים שמשיים ונעימים!
  • מזרקת טרווי – ברוכים הבאים לאחד האתרים הפופולאריים ביותר בעיר! אחד מאלו שכשמדברים על רומא המלצות לעולם לא יהיו שלמות בלעדיו. מומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם בבוקר, לפני שהמקום מתמלא בתיירים, ולקחת תמונות נדירות של האתר כשהוא ריק מאדם. אל תשכחו להטיל מטבע אל תוך המזרקה, כדי להבטיח שתחזרו לבקר בעיר בהמשך.

תרשו לעצמכם ללכת לאיבוד

מלבד אתרי התיירות המוכרים, שווה להקדיש מידי פעם זמן 'מת', ללא כל תכנית. פשוט לאפשר לעצמכם ללכת לאיבוד באחת הערים המדהימות, הצבעוניות והקסומות ביותר באירופה; בסמטאות הציוריות עם בתי הקפה הקטנים, ההיסטוריה הפזורה בכל פינה. בסופו של דבר, בהקשר של רומא המלצות הטובות ביותר יהיו, פשוט לזרום!

 

 

 

פורסם על ידי