קרוזים בים הבלטי

קרוזים בים הבלטי

רוצים לראות עולם ולחוות את החופשה המושלמת? כאן תוכלו ללמוד על האפשרות האופטימלית בשבילכם!

קצת על הים הבלטי

לפני שנעסוק ביתרונות של קרוז בים הבלטי, בואו נדבר קצת על הים הבלטי עצמו. אם כן, מדובר על ים מרהיב שנמצא בצפון מזרח אירופה ונתחם על ידי מדינות מרכז ומזרח אירופה, האיים הדניים ועל ידי חצי האי הסקנדינבי. לים הבלטי יש שני מפרצים: המפרץ הבוטני והמפרץ הפיני.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, הים הבלטי הוא זה שנתן למדינות הבלטיות את שמן ולא להפך. ישנן סברות שונות לגבי מקור שמו ואחת מהן היא, שהוא קיבל את שמו בעקבות שמם של המצרים הדניים והמשמעות שלהם בגרמנית – belt. סברה נוספת היא, שמדובר על המילה הלטינית balteus, שמשמעותה היא חגורה.

קצת רקע על עולם הקרוזים

אמנם תחום הקרוזים הוא תחום די ישן, אבל הוא ממשיך להתחדש כל הזמן ולהציע למתעניינים עוד ועוד אפשרויות. בין אם מדובר על יעדים חדשים כדוגמת קרוז בים הבלטי או על אפשרויות  חדשות כדוגמת שייט נהרות או קרוז בספינת פאר.

הקרוזים באופן כללי מיועדים לכל אחד והם מאפשרים לנופשים חוויה משולבת של מים ויבשה כדי לראות ולחוות את העולם הגדול בדרך מיוחדת.

אפשרויות קרוז בים הבלטי

הים הבלטי הוא גדול למדי והוא נתחם על ידי מדינות שונות עם נופים שונים ותרבויות שונות. היות שכך, ההחלטה לצאת לקרוז בים הבלטי לא בהכרח מספיקה וכפי שכשמחליטים לטוס למדינה מסוימת צריך לבחור את העיר הרצויה בה לשהייה, כך גם במקרה של קרוז בים הבלטי, שמציע לכם מגוון מסלולים לבחירה בהתאם למקומות, בהם תרצו לבקר במהלך הקרוז.

המשותף בין המסלולים

המאפיין המשותף בין מסלולי השייט השונים בים הבלטי הוא הביקור בערי הבירה של המדינות השונות שתחלפו לידן ובאתרי התיירות החשובים שלהן. לצד ערי הבירה ואתרי התיירות, תוכלו גם לטעום מהמאכלים המקומיים, לספוג מהתרבות המקומית ולהכיר את הארכיטקטורה ואורח החיים המקומיים.

אתם לא לבד!

מעבר לעובדה שאתם לא יוצאים לשייט בעצמכם אלא בקבוצה, אתם גם זוכים לקבל הדרכה רציפה של מדריך מקצועי ומנוסה, שיוכל להסביר לכם על כל הכתוב לעיל ואף להציג בפניכם דברים שהתייר הממוצע לא זוכה להזדמנות לראות, לשמוע ובכלל – להכיר! סגנון טיולים זה הוא הזדמנות נפלאה להתנתק מחיי היום יום, לשבור את השגרה ולחזור לארץ עם חוויות מופלאות.

לסיכום

אם אתם אוהבים את המים ורוצים לראות עולם ולהספיק כמה שיותר בכמה שפחות זמן, קרוז בים הבלטי הוא הפתרון האולטימטיבי בשבילכם! קרוז כזה ייקח אתכם ליעדים החשובים ביותר שנמצאים בים הבלטי, לפי המסלול הנבחר כמובן, עם הדרכה מקצועית וצמודה, שתאפשר לכם להכיר טוב יותר את המקום וללמוד על הדברים המיוחדים של כל מדינה ומדינה.

פורסם על ידי