קעקועים ברדיקל טאטו

קעקועים ברדיקל טאטו

לאורך כל ההסטוריה האנושית קעקועים נועדו לא רק על מנת לקשט את הגוף, אלא שימשו גם ככלי לביטוי עצמי של האמונות, היחס לטבע ולמימד הרוחני והמיסטי של האדם.

לא צריך להיות המחט הכי מחודדת בסטודיו כדי להבחין שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתקעקעים מהסיבה הסופר פשוטה והיא, שהחברה התקדמה והתפתחה, וקעקועים, שבעבר היו מעלים אסוציאציות פחות חביבות, הפכו ללא פחות מסמל סטאטוס, והכי חשוב- המפתח ל"בפנוכו" של האדם העומד מולנו, כמו גם הרושם הראשוני שנגזר ממנו.

חשוב לדעת!

כמו שציינו מקודם, תרבות הקעקועים נהנית ממפריחה שלא ידעה כדוגמתה בעבר. כמות המקועקעים גדלה בצורה ניכרת וכך גם המקעקעים שעוסקים במלאכה. מאחר ובישראל אין כל מקור הכשרה או הסכמה שמלמד כיצד לקעקע בצורה נכונה ומאחר וכל אדם שהחליט כי הוא רוצה להיות מקעקע יכול לפתוח עסק חשוב מאד לשים לב באיזה סטודיו תבחרו להתקעקע בו ומי המקעקע שלכם.

אז איך יודעים מי מקעקע טוב ומי לא?

כדי להיות מקעקע טוב נדרשת מיומנות רבה, חוש אמנותי מפותח יחסי אנוש ובעיקר נסיון. חשוב מאד לעשות מחקר מקיף על כל מכון קעקועים שבו חשבתם אי פעם לבקר. קעקוע הוא פצע לכל דבר, לכן חשוב לוודא שלסטודיו בו בחרתם יש את כל הכלים להחלמת הקעקוע שלכם והכי חשוב-שיהיה בעל רישיון משרד הבריאות כדי למנוע מצב לא בריא שבו אנשים שלא מוסמכים לטפל בנושאים כה קריטיים של העברת מחלות ודלקות, מבצעים הליכים גורליים על אנשים תמימים.

קעקועים ברדיקל טאטו-הבחירה הכי בטוחה!

סטודיו "רדיקל טאטו" הוא בין הותיקים בארץ לקעקועים ופירסינג, אשר פועל ברישיון משרד הבריאות והיבואן הרשמי של דרמלייז – הההגנה המשולבת הטובה ביותר לשלב ההחלמה הראשוני של הקעקוע שלכם. תהליך הקעקוע נעשה בעזרת מחטים סטריליות חד-פעמיות בתנאים המבטיחים את בריאות הלקוח. כמובן שתזכו להכיר את ארבעת המקעקעים הסופר מוכשרים שלנו ומעבר למזכרת יפה לכל החיים, תצאו עם זכרון מתוק, חוויתי ונעים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי