קניית ציוד רפואי

קניית ציוד רפואי

כאשר שומעים את הביטוי ציוד רפואי ישר עולה תמונה של בית חולים או קופת חולים ואכן ציוד רפואי משמש באופן שוטף במוסדות רפואיים שונים כמו בתי חולים, מרפאות, קופות חולים, מוסדות סיעודיים, מוסדות שיקומיים אך לא רק שם אפשר למצוא אותו אלא גם בבתים פרטיים, שכן יש אנשים רבים שהם סיעודיים, חלק מבוגרים אך יש גם צעירים. אנשים אלו חיים לעיתים בבית ובכדי שאפשר יהיה לטפל בהם בבית רוכשים ציוד רפואי משתנה אשר תומך בטיפול היום יומי שלהם.

מה זה בדיוק ציוד רפואי, מה הוא כולל

ציוד רפואי הוא למעשה כל ציוד אשר משמש לצורך טיפול רפואי לאדם אשר זקוק בכך. זה יכול להיות ציוד רפואי למצבי חירום כמו ערכת עזרה ראשונה או דפיברילטור, ציוד רפואי לטיפול שוטף כמו מד לחץ דם, מד סוכר, מכשיר אינהלציה ואפילו פתרונות הרמה כמו כורסת הרמה, מנוף הרמה ועוד. למעשה מדובר על ציוד אשר מיועד לסייע לטיפול באנשים בכל מיני מצבים. ציוד כזה אפשר למצוא כאשר מבקרים בקליניקה של הרופא, בחדר האחיות או בבית היכן שיש אדם אשר נזקק לטיפול רפואי באופן שוטף ולשם כך צריך ציוד המותאם למצבו.

למה חשוב לשים לב כאשר קונים ציוד רפואי

כאשר קונים ציוד רפואי, בעקרון מאוד חשוב לבחור ציוד איכותי, טוב ומקצועי. יחד עם זאת יש הבדל כמובן בין ציוד לעזרה ראשונה כמו פלסטר או חבישה לבין ציוד מציל חיים כמו דפיברילטור ואפילו מיטה שכן מעבר לזה שיש רצון שהמוצר יציל חיים ויעזור חשוב לא פחות שהוא לא יגרום לפגיעה או לנזק. לא משנה איזה ציוד קונים, חשוב לבחור ציוד בעל אישורים רשמיים ומעבר לאישורים לקנות אותו ממקום מוכר ובעל רישיון אשר דואג למכירה של ציוד רפואי איכותי ואמין. גם כאשר מחפשים פתרונות הרמה לאדם סיעודי, חשוב שהציוד שקונים יהיה גם מותאם לצרכים של האדם והמטפלים בו מצד אחד אבל יהיה אמין וחזק כך שלא יקרה מצב בו בזמן שימוש במתקן האדם ייפול בשל בעיה במתקן עצמו ויגרם לו או למטפל נזק.

היכן כדאי לקנות ציוד רפואי

היום ניתן לקנות ציוד רפואי בשלל מקומות, חלק זה מקומות שמגיעים אליהם פיסית להתרשמות והזמנה אך יש היום הרבה מאוד אתרים וחנויות וירטואליות בהן מזמינים את הציוד והוא מגיע הביתה או לקליניקה עם שליח. כאשר קונים ציוד רפואי, חשוב לקנות במקום אמין, מוכר, אשר מחזיק מגוון מוצרים של מבחר חברות בטווחי מחיר משתנים, מקום שזמין להתייעצות ושאלות ויודע לסייע בהתאמה של מוצרים לצרכים האישיים של כל אחד ואחד. מקום אשר מוכר מוצרים ויודע לתת שירות ואחריות על המוצר כך שאם יש בעיה גם לאחר רכישת המוצר תמיד יש כתובת לקבלת מענה ושירות.

פורסם על ידי