קניית מצלמות אבטחה בבית ים 

קניית מצלמות אבטחה בבית ים 

קניית מצלמות אבטחה 

קניית מצלמות אבטחה בבית ים יכולה להיות תלויה במספר גורמים. הגורמים הללו מתבססים כמובן על איכות ותכונות המצלמות, ועם זאת גם על המטרות לשמן אנחנו חושבים לרכוש אותן. מצלמות יכולות לשרת למטרות הרתעה כמו גם בקרה. כל מטרה יכולה להצדיק רכישה של סוג אחר, או מודל מסוים של מצלמה. 

קניית מצלמות אבטחה בבית ים: הסוג הנסתר 

מבין סוגי מצלמות האבטחה ניתן למצוא את הסוג הנסתר. הסוג הנסתר, לא בדיוק מיועד למטרות הרתעה, שכן הוא נסתר. אין ביכולתו להרתיע אף אחד, אלא אם כן יהיה שלט שאומר שישנן מצלמות אבטחה נסתרות – ואז אי אפשר לדעת היכן הן (אלא אם כן מגלים). וזה בהחלט יכול להרתיע מי שנותן בזה חשיבות. מדובר על מצלמות זעירות, להן צורות וגדלים שונים והן יכולות להיראות כמו גלאי עשן ואפילו קופסת חשמל. כך כשזה נוגע לנושא של קניית מצלמות אבטחה בבית ים – אפשר שיהיה עולם שלם של אפשרויות. למעשה, המצלמות יכולות להיות זעירות דיו כדי להתקינן בעיניי דמות בתמונה – שלכל הפחות זה נשמע די רומנטי. במקרה זה, מצלמות יכולות להגיע בתג מחיר של 350-1,000 ₪ ואולי אף יותר מכך. זאת בהתאם לתכונות, איכויות ומחיר השיווק של המצלמה. 

קניית מצלמות אבטחה בבית ים: מצלמות IP 

סוג נוסף של מצלמה, יכול להיות זה של מצלמת ה-IP. באם המילה IP נשמעת מוכרת מעולם המחשבים, ייתכן שזה לא בכדי לאור כך שמדובר על מצלמות אבטחה המחווטות באמצעות כבלי רשת, על פני כבלים אנלוגיים. בעבר, אם רצו לחבר מצלמה לרשת – הרי שהן היו הכתובת לכך. ובאם זאת כיום אפשר לעשות יותר גם עם מצלמות מסוגים אחרים. ועם זאת מצלמות IP יכולות להגיע עם יכולות עיבוד מתקדמות, להתבסס על טכנולוגיה חכמה (אם כי, אפשר שזו הגדרה מאוד סובייקטיבית ועם מעבר הזמן יהיו אלו מצלמות מסוגים אחרים שיכולות להיחשב "כחכמות"), והתקנתן יכולה לעלות יותר, אולי 30-50% יותר מאשר התקנה בסיסית. כך שגם זו אופציה לרשימה בנושא של קניית מצלמות אבטחה בבית ים. 

קניית מצלמות אבטחה בבית ים: מצלמות האינטרנט  

באם נרצה לכסות סוג נוסף של מצלמות, נוכל לדבר על זה של מצלמות האינטרנט. בשורה התחתונה, מדובר על מצלמה אלחוטית ועצמאית. כך שזה נהדר שהיא מגיעה בלי חוט. ניתן לרכוש לבד, אולי במסגרת קניית מצלמות אבטחה – ופשוט להתקין לבד בבית. לא צריך לחווט אותה וביכולתה להתחבר לאינטרנט הביתי, כמו גם לשדר את מה שהיא קולטת – דהיינו את הפלט, ישר אל המכשיר הקולט.  

המצלמה יכולה לכסות שטח קטן יחסית (תלוי בדגם, סביר שעם הזמן יהיו דגמים יותר ויותר מסוגלים), ויכולת שמירת ההקלטה לטווח הארוך גם כן תלויה ביכולתו של הדגם הספציפי המעורב. יתרה מכך, מצלמת האינטרנט יכולה לשבת איפה שרוצים להניח אותה, ולהתחיל לבקר את השטח בהתאם. היא כנראה לא הכי מתאימה למטרות הרתעה – לאור זה שעושים בה שימוש פנים, כמו גם היא כנראה לא הכלי החזק ביותר בקלמר (תלוי דגם כמובן), ועם זאת נשמע היא די נוחה למטרות אישיות יחסית. 

חשוב לציין שבהינתן האפשרות לרכוש מצלמה שכזו, מתבקש לבדוק באם יש לה תקנים ישראליים, וכמה היא רגישה להפרעות תקשורת – שכן היא לא פועלת על חוטים אלא על קרינה. קרינה מסוגים שונים יכולה להשפיע על הקליטה שלה (תלוי בדגם כנראה), ובאם אין רשת אפשר שהיא לא תשדר.  

קרדיט : freepik
פורסם על ידי