קנייה נכונה של מכונת צילום לבית העסק

קנייה נכונה של מכונת צילום לבית העסק

אם יש לכם משרד גדול, הרי שמכונת הצילום היא ל ליבו של העסק, לא פחות ולא יותר. אם מדובר במשרד עורכי דין גדול למשל, הרי שמכונת הצילום עובדת שעות נוספות, ואין דבר יותר מתסכל מאשר מכונת צילום תקועה, עם תור של אנשים מהמשרד, שההדפסות של כל אחד ואחת מהם היא הדחופה ביותר במשרד, וחייבת להיעשות מיד.

אם הסיטואציה המתסכלת הזו, או כל סיטואציה דומה שממחישה את החשיבות הגבוהה שיש למכונות הצילום במשרדים ובחנויות, ובכל עסק שצריך לצלם כחלק מהתפקוד השוטף שלו, אז דעו לכם – אתם לא לבד, וכשיש בעיה נפוצה, אז גם החיפוש אחר פיתרון לא מאחר לבוא, והוא הגיע!

לבחור מכונת צילום בתבונה – ולרכוש שקט תעשייתי

לא כל מכונות הצילום נולדו שוות, ואפילו שאין להן קול שיפגין וידרוש את הזכויות שלהן, יש בהחלט קולות ברורים של מי מהן טובה יותר, ומי מהן תשרת את בעליה בצורה אחראית, ללא תקלות מרובות, ובמחיר הוגן. אנו נסביר היום 2 דרכים שונות ליהנות משירותי הדפסה, צילום וסריקה במשרד, ואתם תבחרו מה שהכי מתאים לכם:

השכרת מכונה – קראתם נכון, מכונות צילום לא חובה לרכוש, אפשר גם לשכור מחברה שמתמחה בכך, והיתרונות של השכרה מדברים בעד עצמם:

  • החלפת מכונה מיידית – העובדה שאתם שוכרים מכונת צילום אומרת כי אתם זכאים למכונה שעובדת, ולא מכונה תקועה. כחלק מהסכם ההשכרה ניתן לוודא כי במידה והמכונה נתקעת, אתם לא צריכים לעצור את כל פעילות המשרד ולחכות שהמכונה תתוקן. במקום, הסיטואציה נהיית נוחה הרבה יותר – אתם מקבלים מיד מכונה חלופית, בעוד שהמכונה המקולקלת או התקועה מקבלת טיפול על ידי הבעלים שלה, חברת ההשכרה.
  • מחיר – מכונות צילום הן לא תמיד סיפור זול, ואפילו שאתם יכולים למצוא פה ושם מכונה במחיר נמוך, הרי שכדי למצוא מכונה טובה באמת, צריך להשקיע, ולא מעט. זה בסדר גמור, כמובן, אך לעיתים שווה יותר להשקיע בשוטף, ולא במכה, ולקבל לא רק את המכונה, אלא גם שירות במקביל.

לקנות מכונה למשרד

אז את האופציה של השכרת מכונה הבנו, פחות או יותר (כי יש עוד יתרונות, כמו קבלת מכונה ברמה גבוהה במיוחד במחיר שהוא נמוך בהרבה מלקנות כזו..), הרי שהאופציה השנייה היא לרכוש אחת. קניה נכונה של מכונת צילום לבית העסק דורשת הכרות עם שני דברים. הראשון, זה הצרכים שלכם, כולל הצרכים במבט לעתיד. כמה צילומים והדפסות אתם עושים כל יום, האם זה עם צבע או רק שחור לבן, וכיו"ב, כולל צפי עליה בכמות ההדפסות לאורך זמן.

בנוסף, חשוב להבין מה התקציב שלכם, והאם המכונה אכן בלב העסק שלכם, מספיק כדי להשקיע במכונה כמו שצריך. ההמלצה היא כמובן להיוועץ באיש מקצוע, כדי להתאים את הדגם הנכון ביותר לעסק שלכם, אפילו אם זה עולה קצת יותר ממה שציפיתם, לאורך זמן זה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף, והרבה מאוד כאב ראש.

פורסם על ידי