קניה חכמה של רכבים

קניה חכמה של רכבים

במידה ואתם רוכשים רכבים בסוכנות רכב, קנייה חכמה של רכבים משמעותה להתמקד בכל פעם רק בדבר אחד, וממש לא לשתף ביותר מדי אינפורמציה את אנשי המכירות, מתוך התובנה, כי בסך הכול מדובר אודות סוג של משחק, ממש כמו משחק קלפים, ככלות הכול, לא תחזיקו את הקלפים ביד ותגידו לחבר'ה מה יש לכם, הלא כן?

האם מכירת רכבי הסעות משמעותה פחות מתח בקרב העובדים?

בלי כל ספק, מכירת רכבי הסעות משמעותה פחות מתח בקרב העובדים. במקום שהעובדים שלכם ייאבקו עם תנועה הרה בעצמם, הם יוכלו לבלות יחדיו בשירות של רכבי הסעות נוח. העובדים ילמדו להכיר היטב זה את זה, וממש לא ייאלצו להתמודד עם פקקי תנועה או עם בעיות של מציאת חנייה. ברגע שיהיה לכם רכבי הסעות הדבר עשוי להוות נקודת מכירה ממש נהדרת אף לשם הבאה של חברי צוות חדשים. ככלות הכול, איזה עובד לא יהיה מעוניין להיות פחות לחוץ כשנוסעים למקום העבודה בשעות שיא הפקקים, ושבים הביתה עם תום יום העבודה ברכב הסעות מאורגן, חדש, ממוזג ומפנק?

האם מכירת או קניית רכבי הסעות מתפרשת כפחות תנועה בכבישים?

ברור מאליו, כי מכירת או קניית רכבי הסעות מתפרשת כפחות תנועה בכבישים. במקביל ליותר בני אדם אשר החלו והמשיכו לעבוד ממקום המשכן הקבוע שלהם, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ובמקביל לחברות שמעדיפות רכבי הסעות גדולים, עם עשרות אפשרויות של הסעות, בהכרח מסייעות להפחתה של התנועה בכבישים, כמו גם מסייעות לעובדים להגיע הרבה יותר מקום לעבודה מדי בוקר.

האם מכירת או קניית רכבי הסעות חוסכת בנסיעות ובמקומות חנייה?

ארגון מקום חנייה בטוח וקרוב לעובדים עלול להיות קשה למדי, אף במידה וכבר יש לכם חניון מסודר. הבטחה של בטיחות העובדים ואף אחזקה של החניון יכול להסתמן כעבודה מאומצת, שמלווה בכל מיני בעיות. בשביל עסקים בלי מגרש חנייה מסודר, סביר להניח כי העובדים ידרשו מהמעסיק שלהם שיחזיר להם את הכסף בגין תשלום על החנייה שהכי קרובה למקום העבודה. יחד עם זאת, מכירת או קניית רכבי הסעות פותרת את כל הבעיות הללו, מכורח היותם דרך מתגמלת להימנע מהחזר הוצאות כספיות לצוות העובדים על מרחקי הנסיעה ברכב שלהם, ועל תשלומם בגין מקום חנייה על בסיס יום יומי.

האם מכירת או קניית רכבי הסעות משפרת בהכרח את הפרודוקטיביות של העובדים?

אין כל ספק, כי מכירת או קניית רכבי הסעות משפרת בהכרח את הפרודוקטיביות של העובדים. זמן הנסיעה הממוצע של העובדים למקום העבודה נאמד כמעט בשעה, במידה ולוקחים בחשבון את העובדה שלנהיגה ממושכת יש השפעה מזיקה על הבריאות של העובדים, בין אם זה רמות מתח יותר גבוהות, ובין אם זה עלייה ברמת הסוכר בדם, ברור מאליו כי מכירה או קנייה של רכב הסעות עשויות להשפיע באופן חיובי על החוויה היום יומית של העובדים.

פורסם על ידי