קייטרינג לשבת חתן

 קייטרינג לשבת חתן

שבת חתן, הינו אחד מהטקסים הנלווים לטקס הנישואין. על פי המסורת של העדה הספרדית, את הטקס מקיימים בשבת הראשונה לפני החתונה. החתן עולה לתורה ובני משפחתו ומכריו מלווים אותו לבית הכנסת. יש לשמור על ההלכה, היות ולאחר החזרה מבית הכנסת, יש לערוך ארוחה חגיגית. כדאי כי על מנת שתהיו שקטים ותשימו לב למנהגים ול הלכה, מומלץ להזמין חברת קייטרינג לשבת חתן. למרות שמדובר בשבת, אתם לבטח סבורים כי המחיר של שירות זה יהיה יקר אבל זה בדיוק להיפך, היות ודווקא המחיר יהיה זול יותר.

מומלץ לבחור את המזון שיוגש ע"י חברת קייטרינג לשבת חתן, יש שמזמינים מאכלים מסורתיים על פי העדה הספרדית או העדה האשכנזית. ישנם כאלה, אשר יעדיפו מאכלים חלביים וישנם שיעדיפו מאכלים בשריים מבושלים. לרוב, הצוות שישרת את המשפחה הינו צוות ששומר מסורת ויעבוד על פי ההלכה. כדאי לא לשכוח, כי יגיעו גם אנשים שומרי מסורת לאירוע זה.

למה לטרוח בשבת חתן?- יש מי שיעשה זאת עבורכם באופן מקצועי

גם כך כל ההמולה סביב בר מצווה או חתונה היא רבה, אז למה לכם לעבוד קשה? יש מי שיטרח לפני שבת על מנת שתוכלו לארח לסעודה מכובדת את האורחים שלכם. קייטרינג לשבת חתן, תוכלו למצוא באמצעות המלצות, אך למרות שאתם נמצאים בסדר זמן צפוף, מומלץ להגיע לחברה, להתרשם מהאוכל, התפריטים שמוגשים בשבת חתן ומניקיון המטבח. תוכלו לראות באותה ההזדמנות, אם לחברת הקייטרינג יש תעודת כשרות גלאט כשר על מנת שהאורחים שלכם יוכלו לאכול בלב שקט.

אירוע של שבת חתן מצומצם אך מוצלח

זו השאיפה של כל משפחה, אשר חוגגת לבנה שבת חתן, אם לשם בר מצווה או אם לחופה וקידושין.  לרוב, מזמינים ר את המשפחה המצומצמת, מה שיאפשר לכם לבצע בחירה טובה של קייטרינג לשבת חתן ולא להתחשב במיוחד במחיר של המנות, כי אם לספק לאורחים מנות עשירות של אוכל איכותי. כדאי כי תארגנו את האירוע של שבת חתן כבר בזמן שאתן מארגנים את אירוע החתונה א בר המצווה, כך שתוכלו להיות בראש שקט ולא לחוצים לארגון של אירוע נוסף.

צילום: pixabay

פורסם על ידי