קידום VS פרסום בגוגל: מה ההבדל?

קידום VS פרסום בגוגל: מה ההבדל?

כל מי שיש לו אתר אינטרנט מודע לעובדה שאם הוא אינו דואג לקידום של האתר, הרי שהוא מצא את עצמו עם אתר שתקוע במקום אחד ולא תמיד מקום טוב. יש היום בכל תחום כל כך הרבה אתרי אינטרנט ועל כל משבצת יש מאות ואלפי בעלי עסקים מה שמוביל לכך כי רק אתר שהוא באמת מוצא חן בעיני גוגל וגוגל מעריך אותו כאתר איכותי, הרי שהוא זה שמצליח להגיע אל קדמת הבמה.

אז מה הסוד של גוגל ואיך באמת מצליחים לשכנע אותו באיכות של האתר שלנו? כאן המקום להכיר את  אברהם בדוש. האיש והקידום.

איך מקדמים אתרים?

אז כאשר אתם פונים אל איש מקצוע אתם למעשה מקבלים תוכנית ברורה וטובה ביורת בהתאם לסוג הקידום שאתם רוצים ועל פי מה שבאמת מתאים לאתר שלכם ולצרכים שלכם.

בגדול קיימים שני סוגים של קידום. יש את הקידום האורגני ויש את הקידום הממומן.

קידום אורגני – קידום ארוגני זהו קידום טבעי שמדבר בשפה שגוגל הכי אוהב וזה שהכי משכנע אותו. גם הגולשים מעריכים אתרים כאלה המופיעים בדפים הראשונים של גוגל כי הם מבינים שלא לחינם הם מוצגים במקומות הטובים הללו. כי כדי להגיע למקום הראשון, השני או השלישי, צריך לעבוד קשה ופשוט להיות ראוי לכך.

הקידום האורגני הוא קידום הדורש עבודה עקבית ותחזוקה נאותה של האתר. מה שכולל בעיקר הזנה של תכנים רלוונטיים שיתנו ערך לגולשים, שימוש בתמונות אטרקטיביות, עיצוב גרפי איכותי, מילות מפתח במקומו הנכונים וכן החלפת קישורים בין עמודים באתר וגם בין אתרים אחרים. כל אלו דורשים מינון נכון על מנת שגוגל אכן יראה א ההתנהלות כולה כחוקית. רק כך ורק בדרך הזו ניתן להגיע לתוצאות ולתוצרים הרצויים.

קידום ממומן – קידום ממומן הוא למעשה סוג של פרסום. מדובר בפרסום של העסק ושיווק של האתר באמצעות תשלום קבוע לגוגל. ברוב המקרים התשלום הוא על פי הקלקות של גולשים כאשר בתמורה גוגל מציב את האתר בעמוד הראשון שלו. הבעיה היא שקידום כזה לא תמיד מצליח לשכנע את הגולשים שרואים כי מדובר בקידום שהוא ממומן ולא כזה שעומד בזכות עצמו. עם זאת לא נוכל להתעלם מן העובדה כי במקרים רבים זו הדרך הכי נכונה לשווק ולפרסם את העסק. אם לדוגמא מדובר במוצר עונתי או בשיווק של שירות שלא נדרש כל הזמן, ברור שאי אפשר להמתין תוצאות של השיווק האורגני. כך שבהחלט יש כאן מקום לשיקול דעת.

המומחים שיעשו עבורכם את העבודה

אז אם התלבטתם על איזו שיטה של פרסום או שיווק ללכת, אנחנו כאן כדי לסלול עבורכם את הדרך הכי טובה והכי נכונה עבורכם בהתאם לאופי האתר והמטרות שלו.

 

פורסם על ידי