קורס צילום למתחילים – מה לומדים ואיזו מצלמה צריך

קורס צילום למתחילים – מה לומדים ואיזו מצלמה צריך

בימים אלו, כשכל אחד מסתובב עם הטלפון לכל מקום, כולם הפכו להיות צלמים. כולנו מצלמים כמעט כל דבר וכמעט בכל רגע. אנחנו מצלמים את עצמנו, את הילדים שלנו, את החברים שלנו, את חיית המחמד שלנו, את האוכל שלנו, את הנוף ומה לא? במקרה הטוב התמונות יוצאות בסדר אבל לא יותר מכך. מי שרוצה לעשות את הקפיצה ולהפוך לצלם מקצועי ומנוסה יותר חייב להרים את הראש מהטלפון, לרכוש מצלמה מתאימה ולהצטרף לקורס צילום למתחילים, כמו זה המתקיים בסטודיו גברא, המרכז הארצי המוביל ללימודי צילום.

קורס צילום בסיסי

קורס היסודות בצילום הוא קורס צילום שמתאים לכל אחד ואין צורך בניסיון קודם. הקורס יעניק לכל משתתף ומשתתפת את הכלים הבסיסיים כדי להפוך את האהבה לצילום, שהייתה עד כה בגדר תחביב, למקצוע לכל דבר. במהלכם של 12 המפגשים של הקורס המשתתפים ילמדו להכיר את המצלמה הדיגיטלית ואת מגוון הפונקציות שלה, טכניקות צילום בסיסיות ומתקדמות, ידע תיאורטי ומעשי הקשור בעולם הצילום ועוד. הנה כמה דוגמאות לנושאי הלימוד בקורס: מושגי יסוד בצילום, חשיפה, עומק ותנועה, עדשות ופילטרים, קומפוזיציה וצבע, אור וטקסטורה, ווייט באלאנס וצילום בתנאי אור קשים, צילום פורטרטים וכיוצא בזה.

כל הלימודים בקורס מלווים, כמובן, גם בהתנסות מעשית בשטח. משתתפי הקורס יוצאים לימי צילום במהלך היום וכן במהלך הלילה, מתנסים בצילום בסטודיו ודרך כל ההתנסויות האלו מפתחים את המבט והשפה הצילומית הייחודיים שלהם.

הציוד הנדרש לקורס

הציוד הנדרש על מנת להשתתף בקורס הוא מצלמת רפלקס פשוטה, אין צורך להשקיע אלפי שקלים במצלמה הכי יקרה בחנות. כן חשוב שלמצלמה תהיה עדשת זום ואם אפשר, גם פלאש (מבזק) ידני אך זו לא חובה. כמו כן, חשוב שתהיה למצלמה חצובה. מי שאינו בטוח האם הציוד שברשותו מתאים להשתתפות בקורס הצילום הבסיסי יכול לפנות לצוות סטודיו גברא ולקבל את כל המידע והליווי הנדרש.

מומלץ לפני ההרשמה לקורס לבדוק איזו מצלמה מומלצת למתחילים, אך אפשר להמתין לשיעור הראשון כדי לקבל המלצות מהמרצים המנוסים.

ליווי מהרגע הראשון

מלבד המידע והליווי שמקבלים משתתפי קורס צילום למתחילים כדי להתחיל את הקורס ברגל ימין ועם כל הציוד המתאים והנדרש, גם במהלך הקורס מלווים המשתתפים על ידי צוות הסטודיו והמורים. המטלות שמקבלים המשתתפים בין מפגש למפגש מוגשות למורים ומקבלות את מלוא תשומת הלב ואת המשוב המקצועי ביותר שאפשר. בסיום הקורס מקבלים משתתפי הקורס תעודה מוכרת מטעם סטודיו גברא, בית הספר לצילום ויכולים להמשיך ללימודי הצילום המתקדמים המתקיימים בסטודיו.

קורס צילום כדאי ללמוד רק בסטודיו גברא – בית הספר המקצועי והמוביל בישראל ללימודי צילום. בסוטדיו גברא תוכלו לרכוש את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש כדי להפוך לצלמים מקצועיים או כדי לשפר את מיומנויות הצילום שלכם וליהנות מתחביב מרתק לכל החיים.

פורסם על ידי