קורס עבודה בגובה – מידע מונע סכנה

קורס עבודה בגובה – מידע מונע סכנה

בשנים האחרונות עולות לכותרות תאונות עבודה רבות הנגרמות כתוצאה מעבודה בגובה ומסתיימות בפציעות קשות ובמוות. ריבוי התאונות הביא את המדינה לחוקק תקנות בטיחות בעבודה (עבודה בגובה) המחייבות בין היתר את המעסיקים עובדים במקצועות הדורשים עבודה בגובה (העובדים בגובה של 2 מטרים או בעבודות קרקע במשטח הנמצא בעומק 2 מטרים) לקיים קורס עבודה בגובה בהדרכת מדריך מוסמך לכך. במסגרת הדרכות גובה, מקבלים העובדים את כל המידע לו הם זקוקים על מנת לעבוד בצורה בטוחה ולהתמודד עם הסיכונים בשטח. הדרכה לעבודה בגובה כוללת חומרים תיאורטיים ותרגולים מעשיים הכוללים לשיבת ציוד מגן והתמודדות עם מצבים מסכנים. בתום קורס עבודה בגובה מקבל העובד אישור עבודה בגובה המאפשר לו לעבוד בגבהים.

הדרכה לעבודה בגובה

תקנות עבודה בגובה מגדירות עבודה בגובה ככל עבודה שבמסגרתה עלול עובד ליפול לעומק העולה על 2 מטרים. בין התחומים המופיעים בהגדרה של עבודה בגובה ניתן למנות עבודה על סולמות, עבודה על גגות, עבודה על בימות הרמה ופיגומים ממוכנים, עבודה בסלי הרמה ועבודה במקום מוקף. (בורות, מכלים ועוד). בין המקצועות המחייבים עבודה בגובה ניתן למנות מתקיני דודי שמש, מרחיקי יונים, מתקיני גגות רעפים, מתקיני צלחות לוויין ועוד. תקנות עבודה בגובה מחייבות כל עובד לעבור קורס עבודה בגובה וזאת כתנאי לקבלת אישור עבודה בגובה. קורס עבודה בגובה מותאם באופן מלא לסוג העבודה בגובה, לציוד ולכללי הזהירות הנדרשים בהתאם לאופי העבודה.

מקצוענים בכל גובה

"ליאור בטיחות" היא חברה ותיקה ומקצועית המתמחה בתחומי הבטיחות בעבודה ובהדרכות בטיחות. עם השנים, צברה החברה ניסיון ומוניטין רבים והיא מספקת שירותי ייעוץ בטיחות והדרכות בטיחות ברמה גבוהה וביניהן הדרכות עבודה בגובה עבור מאות ארגונים, מפעלים ומוסדות בכל רחבי הארץ. הדרכות הבטיחות מועברות על ידי ממוני בטיחות מקצוענים ומנוסים והן כוללות חלקים תיאורטיים עם סרטונים ומצגות וחלקים מעשיים הכוללים תרגול מצבי חירום ולבישת ציוד מגן אישי (צמ"א). זקוקים להדרכות עבודה בגובה? זה הזמן להצטרף למאות עסקים, מפעלים וארגונים מובילים במשק הנהנים משירות מקצועי, אמין ואיכותי במחירים חסרי תחרות עם המומחים של "ליאור בטיחות".

פורסם על ידי