קוסמטיקה מקצועית מתקדמת – מדוע כדאי להתמקצע בתחום

קוסמטיקה מקצועית מתקדמת – מדוע כדאי להתמקצע בתחום

עולם הקוסמטיקה לא עוצר לרגע. גילויים מדעיים ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת תורמים ליצירת מוצרי קוסמטיקה איכותיים לשיפור מרקם ומראה העור.

קוסמטיקה מקצועית מתקדמת מבוססת על תכשירי טיפוח שונים בעלי חומרים פעילים, שעושים הבדל גדול כמו קרמים עם חומצות עוצמתיות. לאורך השנים, גילו שתרכובות כימיות שונות המבוססות על חומרים טבעיים או סינטטיים או על השילוב ביניהם , מסוגלות ליצור אפקט מרשים במגע עם העור. כמו למשל, עידוד של היווצרות קולגן לגמישות העור והצערתו.

היות ומדובר בחומרים מתקדמים הם ניתנים למכירה ולהתאמה אצל אנשי מקצוע כמו קוסמטיקאיות מקצועיות בעלות הידע והמומחיות הנדרשת באבחון העור ובהמלצה ובשימוש במוצרים אלה. הקוסמטיקאיות שעברו הכשרה של לימודי קוסמטיקה מקצועית מתקדמת יכולות לטפל בתכשירים או להתאים תכשירים אלה לכל מטופל על פי סוג ומצב העור. התאמה לא מדויקת או שימוש לא נכון עשוי לגרום לנזק ולפגוע בעור.

קוסמטיקאיות שעברו לימודי קוסמטיקה מקצועית יכולות לקחת צעד אחד קדימה את הקליניקה שלהן. הסיבה לכך פשוטה – ככל שהתכשירים הפעילים נכנסים יותר למודעות והתוצאות שלהן נראות לעין, כך הביקוש לשימוש בתכשירים אלה עולה. היום יש תכשירים שהוכחו מדעית למגוון טיפולים בעור מאקנה דרך טשטוש כתמי פיגמנטציה ועד טיפול בצלקות.

מה יש לקוסמטיקאיות מקצועיות מתקדמות שאין לאחרות?

קיים הבדל משמעותי ביד שאוחזות קוסמטיקאיות מקצועיות לאלה שלא עברו הכשרה מקיפה בנושא. ראשית, ידע כמו אנטומיה ופיזיולוגיה לרבות הכרות מעמיקה עם מבנה העור וכן הכרות עם הרכיבים הכימיים שיש בתכשירים עמם יש להיזהר במתן מינון ודרכי טיפול. כמו כן, קוסמטיקאיות אלה מרבות להשתמש בציוד ומכשור מתקדם המשלב בין אלקטרוניקה לקוסמטיקה, גלי רדיו וכדומה. ההכשרה והתעודה המקצועית שהיא גושפנקה לידע שצברה קוסמטיקאית זו מעיד על המומחיות שלה לבצע טיפולים קוסמטיים מקצועיים כמו פילינגים שונים ושימוש בחומצות.

אילו טיפולים יכולה קוסמטיקה מקצועית מתקדמת להציע?

נבחרת הטיפולים מרשימה ומשתנה לפי סוג העור ואבחון מקדים של העור המשתנה ממטופל למטופל. יש מי שמגיעים ע עור שומני רווי פצעונים ואחרים עם עור יבש או עור מבוגר ומחוספס, נטול ברק. בין הטיפולים הבולטים ניתן לציין טיפולים באקנה המבוססים הן על פורמולות המאיצות את החלמת העור וריפוי הפצעים והן על שימוש במכשור אפקטיבי.
פיגמנטציה היא אחת התופעות הנפוצות מהם סובלים אנשים שנחשפים לשמש בצורה ממושכת, כתוצאה משינויים הורמונאליים או מכתמי עור המופיעים בתהליך הזדקנות העור. הקוסמטיקה המקצועית המתקדמת מעניקה מענה מקיף לפיגמנטציה כמו למשל, באמצעות פילינג או שימוש בחומצות וחומרים מקלפים וכן במכשור מסוג IPL המבוסס על הבזקי עור שגורמים להריסה מבוקרת של הכתמים שנוצרו על פני העור או בשכבות עמוקות יותר.

חשוב לכל קוסמטיקאית לקחת חלק בכל החידושים שהצטרפו לעולם הקוסמטיקה ומחוללים בה מהפכה מתכשירים פעילים ועד מכשור המשתמש בננו טכנולוגיה להשגת תוצאות מרשימות במיוחד.

המאמר באדיבות יפית אלימלך חברת קוסמטיקה מובילה בישראל ובית ספר ללימודי קוסמטיקה

תמונה: יפית אלימלך

פורסם על ידי