קבלני בניין? כך תקבלו כסף מזומן במקום צ'קים דחויים

קבלני בניין? כך תקבלו כסף מזומן במקום צ'קים דחויים

אם אתם קבלני בניין שעובדים בקביעות עם צ'קים דחויים, ככל הנראה שמתם לב למצוקה. המצוקה באה לידיי ביטוי כאשר תרצו להחזיק בכסף נזיל שיאפשר לכם לרכוש מוצרים. ההוצאות השוטפות הן קבועות, אך ההכנסות מגיעות בצ'קים דחויים שניתן לפרוע רק בעתיד. בסיטואציה כזאת אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה שבה לא יהיה לכם מספיק כסף. העבודה כולה עלולה להיעצר רק בגלל שאין לכם כסף נזיל בהישג יד. בית מאור – שירותי ניכיון שיקים תאפשר לכם להפוך את הצ'ק הדחוי לכסף מזומן.

תוך 20 דק' יש לכם כסף מזומן

גולת הכותרת היא שכל הפרוצדורה של הפיכת צ'ק דחוי לכסף מזומן לא נמשכת זמן רב. בית מאור – שירותי ניכיון שיקים מציעה שירות מהיר אשר מתאים לקבלני בניין וכל בעלי העסקים האחרים. החברה מציעה לספק את השירות תוך 20 דק' בלבד, דבר שלא יעכב אתכם בהמשך העבודה. תוך פחות מחצי שעה תצאו עם כסף מזומן, ותוכלו להשתמש בכסף על מנת לרכוש ציוד. הרי העבודה חייבת להמשיך, כל עצירה אפילו הכי קטנה עלולה לסבך אתכם מאוד. אתם עלולים אפילו לא להספיק לסיים את העבודה בזמן שבו התחייבתם בפני הלקוחות שלכם.

תקלו על הלקוחות מבלי להקשות על עצמכם

הרצון לעבוד עם צ'קים דחויים הוא מובן, הרי רק כך תוכלו להקל על הלקוחות שלכם. לקוחות שאין להם כסף נזיל בהישג יד יעדיפו לתת צ'קים דחויים שיאפשרו את ביצוע העבודה. ברגע שהעסק שלכם מאפשר עבודה עם צ'קים דחויים הלקוחות שלכם מרוויחים. תוכלו להביא אליכם לקוחות רבים שמבינים כי אצלכם הם יוכלו לשלם בדרך שמתאימה להם. אך באמצעות שירותי ניכיון שיקים תוכלו לדעת כי אינכם מסבכים את עצמכם בהמשך הדרך. את הצ'ק הדחוי תוכלו להפוך לכסף מזומן, ובדרך הזאת גם אתם וגם הלקוחות שלכם מרוויחים.

מינימום מאמץ – מקסימום תועלת

אחת מהסיבות שלא מעט קבלני בניין פונים אל בית מאור – שירותי ניכיון שיקים היא המאמץ המינימלי. החברה שמה לה למטרה להפוך את כל התהליך לתהליך קל וידידותי, כזה שכולם יוכלו לעבור אותו. אין סיבה שתעברו מסלול ארוך ומתיש על מנת שתוכלו להפוך צ'ק דחוי לכסף מזומן. מהיום תוך זמן קצר תקבלו את הכסף במזומן אליכם ליד, ותוכלו להמשיך לעבוד עם עוד לקוחות חדשים. יש לכם את הכוח להפוך את כל הפרוצדורה להכי קלה ופשוטה שיש. רק תבחרו את החברה הנכונה שתספק לכם את שירותי ניכיון צ'קים, ואתם תעלו על דרך המלך.

לא בטוחים? התייעצו איתנו!

אינכם בדיוק כי אתם זקוקים לשירותי ניכיון שיקים? אנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה שבה אתם נמצאים. אין סיבה שתיקחו החלטות שאינכם בטוחים לגביהם. הצוות שלנו כאן על מנת לספק לכם ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לעשות את ההחלטות הנכונות. בין אם מדובר על שיקים בסכומים נמוכים או גבוהים, אנו נשמח לספק לכם את העצות הנכונות. עצות שיאפשרו לכם לדעת כי אתם מקדמים את העסק שלכם אל עבר הצלחה. בקרוב תהפכו להיות קבלני הבניין הכי מבוקשים שיש.

צילום: pexels

פורסם על ידי