צריכים משאבת ביוב חדשה? איכות, שירות ומחיר אצל המומחים

צריכים משאבת ביוב חדשה? איכות, שירות ומחיר אצל המומחים

דודי מערכות ומשאבות מים

משאבות ביוב הן אביזר טכני הכרחי בבתים פרטיים רבים, וכמובן גם במפעלי תעשיה, תשתיות ומבנים חקלאיים שונים, ומותקנות כבר שנים רבות במקומות בהם לא מתאפשרת הזרמת ביוב "שגרתית" מהמבנה למערכות המרכזיות (כמו מרתפים). בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות ליעילותן של משאבות אלה, והשימוש בהן הולך וגדל בבתים ובמקומות רבים מאחר והן מבטיחות פעילות תקינה והבטחת זרימת הביוב ללא תקלות, דליפות וסתימות לאורך שנים.

איך פועלת משאבת ביוב ואילו סוגים קיימים?

משאבות הביוב פועלות בדרך כלל על חשמל, ובדרך כלל מספיק חיבור לנקודת חשמל ביתית רגילה (להוציא משאבות תעשייתיות כבדות). רוב המשאבות הביתיות הן משאבות טבולות, הנמצאות באופן קבוע בתוך מיכל השפכים, ומופעלות אוטומטי כאשר מאגר השפכים ומי הביוב עולה לגובה מסוים במיכל. למשאבות הביוב יש יכולות מגוונות ושונות כמו שאיבת בוצה ומוצקים, או משאבה טוחנת המרסקת וטוחנת את החומרים המוצקים, ומונעת בעיות לטווח ארוך כמו סתימות והצפות.
סוג אחר של משאבות ביוב הן הביוביות- משאבות ניידות המותקנות על משאיות המצוידות במיכל גדול, ומשמשות לריקון מאגרי ביוב שאין להם חיבור קבוע לניקוז, או שהתמלאו מעל ליכולת הריקון הרגילה בשל תקלה.

איך לבחור ולקנות את המשאבה המתאימה לי?

לפני קניית משאבת ביוב, חשוב לתכנן היטב ולהתייעץ עם מומחים לתחום שידעו להתאים את המשאבה לשימוש, לצרכים ולתקציב. אל תסתפקו בהתייעצות עם האינסטלאטור הקבוע שלכם או עם בעל מקצוע מקומי, כאשר מתכננים ומתקינים משאבת ביוב חדשה יש צורך להתחשב בגורמים רבים כמו החיבור לרשת החשמל, סוג ומצב צינורות הביוב, ספיקת המשאבה, מצב מערכת הביוב המרכזית באזור ועוד.
בשוק משאבות הביוב חלה התקדמות טכנולוגית בלתי פוסקת, וכיום ניתן למצוא משאבות חזקות ואמינות יותר מאשר המשאבות של הדור הישן. בבתים פרטיים ובפרויקטים חדשים, כדוגמה, מותקנות כיום משאבות ביוב טוחנות חדישות על מנת להבטיח מראש תפקוד תקין וללא סתימות ובעיות לאורך שנים.

איפה קונים משאבת ביוב חדשה?

להתקנת משאבת ביוב לא מתאימה, וכמובן לתקלה במערכת הביוב, יכולה להיות השלכה לא נעימה על חיי היום יום בבית או על תפקוד העסק והמפעל. לפני קנייה והתקנת משאבת ביוב חדשה, פנו רק לחברה גדולה, וותיקה ואמינה, כמו חברת דודי מערכות מים ומשאבות שהיא מהגדולות בארץ, אשר יכולה לספק לכם את כל קשת השירותים למשאבות ביוב- ייעוץ, מכירה, התקנה ושירות.
בחברת דודי מערכות מים ומשאבות, המתמחה ספציפית בתחום משאבות הביוב, תוכלו לקבל ייעוץ מקיף ולבחור משאבה שתתאים לצרכים ולתקציב שלכם. החברה משווקת מגוון רחב של משאבות ביוב איכותיות של מיטב היצרנים בעולם, במחירים תחרותיים ועם מתן אחריות ושירות הכוללים מענה 24/7 לתיקון תקלות ולמקרי חירום.

פורסם על ידי