צילום וידאו עליה לתורה (בר מצווה) בבית הכנסת

צילום וידאו עליה לתורה (בר מצווה) בבית הכנסת

בענווה וחיוך מבויש ביקש חתן בר המצווה עזרה משליח הציבור בהנחת התפילין על ידו השמאלית ועל מצחו. ובמקביל אביו וחלק מחבריו מתיישבים במקומם וכל אחד עם הטלית והתפילין מתארגנים לתפילת שחרית ואורחים אחרונים נכנסים מברכים את האם הגברים ממשיכים לכיוון אולם התפילה והנשים מציעות עזרה לאם החתן בהתארגנות הכיבוד. בסיום ההתארגנות התיישבו הנשים במקום המיוחד והקשיבו לתפילה ברקע. בעת צילומי הוידאו אני מבחין שחתן הבר מצווה שקוע בתפילה ומתמקד בו כמה שניות ומתאר לי את המחשבות שרצות לו בראש תוך כדי התפילה. בסיום תפילת 18 החל הטקס בכניסה הראשית לבית הכנסת, המשפחה והחברים החזיקו הטלית מעל ראשו של חתן בר מצווה וצעדו איתו עד לארון הקודש כדי להוציא את ספר התורה וזמר אשר ליווה אותו תוך כדי נשיאת ספר התורה לדוכן שר " ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום..".

לקול שירת הנשים ומחיאות כפיים נפתח ספר התורה בפרשת השבוע והוא מוצג לקהל תוך כדי שירת הגברים " תורת אמת נתן לנו ברוך ה' בחר בנו" ומכיוון הנשים נשמע הקולולו המפורסם.

תוך כדי צילום וידאו ביחד עם צלם סטילס לבר מצווה תמונות ניתן לחוש בצמרמורת שכל יהודי מרגיש ברגע זה שספר התורה נפתח וכשאבי החתן מברך " ברכו את ה המבורך…" ניתן האות להיות בשקט ושליח הציבור התחיל בקריאת פרשת שבוע. וחתן הבר מצווה עומד בסמוך. מידי פעם נשמע קול ילדים ברקע ובסמוך לתורו של החתן לקרוא מושמעת מוזיקה ושירה מפי הזמר ומלווה בריקודים אשר נתנו לחתן עוד תחושת ביטחון, לאחר הברכה המקדימה לקריאת התורה התחיל החתן לקרוא את החלק שלו בעידוד שליח הציבור. כשהוחזר ספר התורה לארון הקודש הזמר נשא דבריו והסביר את משמעות השירה לפני עליית החתן לקרוא בתורה ותוך כדי שירה אבי החתן פרץ בבכי מהתרגשות לקראת אמירת הפסוק "ברוך שפטרני מעונשו של זה." ובסיום התפילה התפנה חתן בר מצווה ואביו להצטלם עם חבריו ומשפחתו. סיטואציה אשר ריגשה אותי ואני שמח על כך שנפל בחלקי להיות נוכח באירוע כזה. אחד האורחים בעליה לתורה הגיע ישוב על כסא גלגלים לאירוע והוא הובא למרכז בית הכנסת וניתנה לו הזדמנות להחזיק את ספר התורה כשכולם מסתובבים סביבו ורוקדים לשיר " אנחנו בני מאמינים" ולקול שירת " יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל" חתן בר המצווה הוריד את התפילין. וטקס בר המצווה בא אל סיומו

בחירת צלמים לאירוע

בעת בחירת צלם אירועים ניתן להיפגש עמנו לייעוץ ולשמוע המלצות על מנת להבין את הקונספט שלכם ואת הצרכים באירוע. באירוע הנ'ל רצו לשים דגש גם על תמונות סטילס וגם על צילום וידאו ולכן הועסקו 2 צלמים שאחד מהם צילם וידאו והשני תמונות. בברכת מזל טוב לנער ובהצלחה בכל אשר תלך.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי