צילום בר מצווה בכותל על ידי צלם מקצועי ומנוסה

צילום בר מצווה בכותל על ידי צלם מקצועי ומנוסה

מתכננים להפיק בר מצווה בכותל המערבי? רוצים לחגוג את הטקס הדתי החשוב והמרגש ביותר בחייו של כל נער מתבגר בכותל המערבי? ובכן, בשנים האחרונות החל טרנד חדש של אירועי בר מצווה בכותל, זו חוויה מיוחדת ומרגשת לנער החוגג בר מצווה ולכל בני משפחתו. את הטקס אפשר להפיק על ידי חברת הפקות מנוסה או בעזרת הקרן למורשת הכותל המערבי. יש לארגן הסעה לכל המשפחה והמוזמנים, לדאוג לצלם מקצועי כדי לתעד את הנער באירוע המרגש, ולאורך כל היום ובמהלך הפעילויות השונות המתוכננות.

ציון דרך משמעותי בחייו של הנער המתבגר

טקס בר מצווה נחשב לאירוע חווייתי וחשוב המסמל את בגרותו של הנער והפיכתו לאדם בוגר שיכול לשאת את עול המצוות על כתפיו. זהו טקס התבגרות דתי ורוחני, יש לו משמעות עמוקה בחיים, והאירוע הבלתי נשכח מהווה חלק בלתי נפרד מחיי הנער, בין אם הוא מגיע ממשפחה דתית או מסורתית ובין אם הוא מגיע ממשפחה חילונית.

כדי ליהנות מאירוע בלתי נשכח ומרגש, אין כמו בר מצווה בכותל המערבי. כדי להפיק את הטקס בכותל יש לתאם תאריך עם ארגון הקרן למורשת הכותל המערבי, הטקסים בכותל מתקיימים בימי שני וחמישי בלבד. כדאי לדעת כי הטקס בכותל ניתן ללא תשלום על ידי מדריכי הקרן למורשת הכותל המערבי, לטקס עצמו יש לקבוע עם חזן ולהביא תפילין, כאשר המדריך יכול לשמש כחזן בהתאם לצורך.

כדאי לדעת כי יש חברות הפקה מקצועיות המתמחות בארגון והפקת אירועי בר מצווה בכותל, החברה דואגת לאירוע מושקע ויוקרתי, החל מארגון אוטובוס לבני המשפחה, דרך תיאום הטקס עם הגורמים הרלוונטיים, ועד ארגון להקת מתופפים, אטרקציות שונות, סיורים בירושלים והסביבה, ארוחה במסעדה איכותית וקרובה לכותל ועוד.

צילום הטקס על ידי צלם אירועים מנוסה

לאחר שמתאמים תאריך לטקס בר מצווה בכותל ומארגנים הסעה, מסעדה, סיור מודרך באתרי מורשת והיסטוריה ובוחרים פעילויות שונות, חשוב גם לתאם עם צלם אירועים מנוסה. הצלם יגיע לכותל עם כל הציוד הנדרש, הוא ילווה את הנער מרגע הגעתו לרחבת הכותל, ויתעד את חתן השמחה, הוריו, קרובי המשפחה והחברים במקצועיות ובלי להפריע לחוגגים.

אגב, אפשר לבחור את הצילומים המרגשים והיפים ביותר כדי לשלב אותם במצגת או להדפסת ההזמנות לחגיגה המשפחתית באולם. כאשר בוחרים צלם אירועים, כדאי לבדוק האם הוא מציע גם שירות להפקת בוק בר מצווה, כך תוכלו לחסוך עלויות וליהנות ממזכרת מרגשת לכל החיים, עבורכם ועבור הנער המתבגר.

חשוב לזכור כי רוב הנערים החוגגים בר מצווה בכותל, זוכים לתהלוכה מרגשת מהחניון או מנקודת כינוס אחרת עד לרחבת הכותל. הצלם מתעד את התהלוכה המרגשת, בדרך כלל גם בווידאו ולא רק בצילומי סטילס. כמו כן, הצלם מתלווה לכל החוגגים במהלך הטיולים והאטרקציות לפני ואחרי הטקס עצמו, ותוך מספר ימים מקבלים אלבום תמונות מהודר ודיסק עם כל הצילומים המרגשים מהאירוע.

פורסם על ידי