שאלות שחייבים לשאול כשמזמינים צבעי בבת ים

שאלות שחייבים לשאול כשמזמינים צבעי בבת ים

אז החלטתם שהגיע הזמן לרענן את הבית ושהדרך הטובה ביותר לעשות את זה בזמן קצר ובתקציב זול היא להזמין צבעי מקצועי. פתחתם את האינטרנט ואתם מגלים מבול של צבעים שמציעים את שירותיהם. המחירים שונים, ההבטחות זהות (כולם הכי טובים והכי זולים לא?) ואתם כבר לא יודעים במי לבחור, האם יש הבדלים כלשהם בין הצעות המחיר ואולי בכלל כדאי לחסוך את הכסף ולצבוע את הבית לבד…

פנינו ליוסי סילבס – צבעי מקצועי שמספק שירות בבת ים והסביבה על מנת לענות על השאלות שכל מי שרוצה לצבוע את ביתו נאלץ להתמודד איתן.

מתי כדאי להזמין צבעי ומתי כדאי לצבוע לבד

מי לא מכיר את ההתלבטות הנצחית. האם כדאי לצבוע לבד ולחסוך את העלויות של הצבעי? על פי יוסי סילבס מאוד קל להתפתות ולעשות את זה. ענף עבודות הצבע מצטייר ברשתות השיווק של מוצרי עשו זאת בעצמכם כמשהו פשוט, נקי ואפילו מהנה. אין פלא שהרי אותן רשתות מעוניינות שתרכשו מהן צבעים וכלי עבודה ומבחינתן עדיף כמה שיותר…

אז מה זה אומר? שלא כדאי לצבוע לבד? על פי יוסי סילבס ממש לא. התשובה לשאלה אם לצבוע לבד או שלא צריכה להתבסס על 2 עקרונות שאתם צריכים לשאול ולבדוק. אם לא תעשו כן, אתם עשויים למצוא את עצמכם במצב לא נעים של דירה מלוכלכת ועבודה שמתמשכת הרבה יותר ממה שתוכנן תחילה.

ככל שהעבודה גדולה יותר כך פחות משתלם לצבוע לבדכם

המחיר של עבודת צבע נקבע על פי החומרים שצריכים לקנות כדי לבצע אותה וכמובן הזמן של הצבעי. בעבודות גדולות מרכיב הזמן הולך ופוחת בעוד שבעבודות קטנות מרכיב הזמן של הצבעי תופס חלק משמעותי שמייקר את העלויות.

קחו לדוגמה מצב של צביעת חדר בודד. מדובר בעבודה מאוד פשוטה אך אם תזמינו צבעי הוא יצטרך לתקן את הקירות, להמתין לייבוש של החומר, למרוח שכבה נוספת של חומר מילוי ולהמתין עד שהיא תתייבש ולבסוף לצבוע את הקירות בשתי שכבות כשבין שכבה לשכבה יש עוד פעם המתנה של כמה שעות. בסופו של דבר הצבעי לא עבד יותר מדי קשה אך בילה אצלכם את רוב היום.

לכן, כשמדובר בעבודה קטנה כדאי אם ניתן לבצע אותה באופן עצמאי. לעומת זאת ככל שהעבודה גדולה כך העלויות היחסיות ילכו ויקטנו – בעיקר אם מוסיפים לכך את העובדה שהצבעים נרכשים על ידי בעלי המקצוע בהנחות משמעותיות.

זמן וכוח

סעיף זה כולל למעשה שתי שאלות – הראשונה היא האם יש לכם את הכוח לבצע את העבודה והשנייה היא האם יש לכם את הזמן. ככל שיש לכם יותר ניסיון וזמן פנוי, כך כדאי יותר לצבוע לבד. לעומת זאת אם זמן הוא לא בדיוק משאב שיש לכם בשפע ואם לא צבעתם דירה מעולם, הזמינו צבעי מאזור בת ים במחיר זול ותסגרו את העניין.

אז החלטתם להזמין צבעי – מה צריך לבדוק

אם לאחר שעניתם על השאלות שהצגנו לכם הגעתם למסקנה שאתם מעדיפים להזמין צבעי, כדאי שתעשו את זה באופן הנכון. בחירה בבעל מקצוע מתאים תביא לכם את השקט המיוחל בעוד שבחירה לא נבונה תגרום לכם להצטער שלא צבעתם לבד…

בחרו בצבעי מומלץ בבת ים

יש כאן שני דברים. ראשית כדאי מאוד שהצבעי יהיה מישהו שלקוחות אחרים ממליצים עליו. תוכלו לבדוק את זה די בקלות באמצעות הפייסבוק ואתרי האינטרנט השונים. מעבר לכך במרבית המקרים יהיה משתלם יותר להזמין צבעי דווקא מבת ים או מעיר סמוכה משום שבאופן הזה הוא לא יבזבז את זמנו על נסיעות ופקקי תנועה ויוכל לבצע את העבודה במחיר אטרקטיבי יותר עבורכם.

מפרט קודם למחיר

קבלתם הצעת מחיר של 2,000 ₪ ואחרת ב-2,400 ₪ ואתם תוהים איזו יותר משתלמת. התשובה נעוצה במפרט העבודה. בדקו באילו צבעים משתמשים, האם המחיר כולל תיקונים של הקירות, ניקוי הבית בסיום העבודה וכן הלאה. לעתים קרובות תגלו שדווקא ההצעה היקרה משתלמת הרבה יותר.

כמה עולה צביעת דירה בבת ים?

על מנת לענות על השאלה צריך לבדוק את מצב הדירה ואת גודלה. יחד עם זאת ישנו עוד פרמטר שנכנס לתמונה והוא העונה שבה רוצים לצבוע את הדירה. בעוד שבקיץ הביקוש לשירות נמצא בשיאו כתוצאה ממעברי דירה מרובים, בחורף הביקוש לשירות צביעת דירה נמצא בשפל וירידת מחירים של 20% ויותר היא לא דבר נדיר. אם אתם יכולים לצבוע את הדירה בחורף תוכלו לחסוך את הכסף הזה בקלות אך בכל אופן מומלץ לבחון 3 הצעות מחיר לפחות.

פורסם על ידי