פתרונות לצורך הדברת פשפש המיטה וחרקים אחרים

פתרונות לצורך הדברת פשפש המיטה וחרקים אחרים

למרבה הצער יש לנו מפעם לפעם אורחים, כאלה שאנחנו ממש לא מזמינים. הם לא מגיעים לארוחה, לא מביאים איתם בקבוק יין ובטח שלא מעבירים איתנו ערב נעים במיוחד. אלה הם החרקים המטרידים ביותר, את חלקם קל לנו קצת יותר להדביר, אחרים פחות. מה שבטוח הוא שאנחנו ממש לא רוצים אותם שם, ויש לנו מה לעשות בנדון.

הדברת פשפש המיטה – החלק המורכב

נתחיל דווקא מהאתגר המורכב ביותר, הדברת פשפש המיטה. הסיבה המרכזית למורכבות התהליך הזה היא שמדובר ביצור קטן שמתרבה מהר ומתגלה לאט, במקרה הטוב. כדי לבצע הדברה בצורה טובה אנחנו צריכים להשתמש במכשור מתקדם שמספק קיטור בעוצמה גבוהה מאוד, כאשר החום הגבוה הוא זה שעוזר לנו להתמודד עם הפשפש ולמנוע את חזרתו. זה ייקח זמן, ולרוב יידרש יותר ממפגש אחד, אבל כשמדובר ביצור שמוצץ לנו את הדם וגורם לנו לגירודים בלתי פוסקים, נדמה שהזמן והאנרגיות בהחלט שווים את זה.

הדברת מקקים ונמלים

בכל הקשור למקקים ונמלים נדמה שמדובר בפתרונות קצת יותר פשוטים משום שגם הבעיה עצמה פשוטה יחסית. מצד אחד יש לכם אפשרות לרכוש תרסיס ביתי ולעשות את זה לבד, ומצד שני תוכלו להזמין חברת הדברה שתעשה את זה בצורה טובה ויעילה הרבה יותר, לפחות אם המטרה שלכם היא להימנע מהביקורים התכופים ולהרחיק אותם לאורך זמן.

חולדות ומכרסמים אחרים

אם הדברת פשפש המיטה היא מורכבת, לכידת מכרסמים היא כנראה פשוטה יחסית, פשוט משום שאין כאן צורך בביצוע הדברה מכל סוג שהוא. הצבת מלכודת עם פיסת מזון שתמשוך את המכרסם זה בדיוק מה שצריך, כאשר גורם מקצועי יכול לעזור בבחירת הפתרון הנכון, בקביעת המקומות הטובים ביותר להצבת המלכודות וכמובן בפינוי המכרסם רגע לאחר שתצליחו ללכוד אותו. אם אתם שואלים למה אי אפשר להדביר מכרסמים התשובה הפשוטה שאין באמת סיבה לעשות את זה כשיש פתרון פשוט שהוא גם הרבה יותר ידידותי לסביבה.

פתרונות הדברה לכל סיטואציה

כמו שאפשר להבין, יש פתרונות הדברה מצוינים לכל סיטואציה באשר היא, בין אם אתם סובלים מגירודים בגלל מתקפה של פשפש המיטה ובין אם פגשתם נמלים בבוקר, בדרך למטבח. כדי להשיג פתרון טוב באמת (והטוב הוא זה שיחזיק מעמד זמן ממושך יותר) אל תנסו לעשות את זה לבד. התרסיס אולי יעזור לכם עם המצב שלפניכם, אבל הוא לא ימנע מחרקים אחרים להגיע לביקור. כאמור, אורחים הם לא, ומוזמנים הם בוודאי שלא.

פורסם על ידי