פתיחת סתימות מקצועית

פתיחת סתימות מקצועית

כמה פעמים נתקלתם במצב שבו הורדתם את המים באסלה – והם החלו לעלות וכמעט נזלו ממנה? במצבים שכאלה, ברור כי קיימת סתימה בביוב הביתי וחייבים לטפל בה בהקדם האפשרי. תקינות מערכת המים והאינסטלציה בבית היא קריטית לתפקוד תקין של התשתיות כולן, זוהי מערכת עדינה ו"מועדת לפורענות", לכן חשוב להבין כיצד ניתן למנוע תקלות וסתימות בתוכה על ידי התנהלות נבונה בחיי היום יום. עם זאת, כשהצנרת כבר נסתמת, לרוב ניתן לפתור את הבעיה בקלות על ידי קריאה לבעל מקצוע. בפעולה פשוטה שלעיתים אורכת לא יותר מדקות ספורות, ניתן להשיב את האסלה למצב תקין ולחזור להשתמש בה מיידית.

מהם הגורמים העיקריים לסתימות בבית?

האופן שבו תתייחסו אל צנרת הביוב שלכם בבית, יכול להשפיע משמעותית על המצב שלה ולמנוע תקלות חמורות שלעיתים אינן באות לידי ביטוי מיידי. רוב האנשים יודעים, למשל, כי לאסלה מותר לזרוק נייר טואלט ותו לא וכי מגבונים, מגבות נייר, מוצרי היגיינה נשית ופריטים דומים – הם אסורים בתכלית האיסור לזריקה אל האסלה. למרות היידע הזה, ישנם אינספור בתים שמזמינים מומחה אינסטלציה בגלל סתימה ובעת הניקוי מתגלה כי התקלה נגרמה בשל הצטברות חומרים שכאלה, אשר הושלכו אל האסלה, נתקעו בצינור ויצרו חסימה ועמה זיהום רב. חשוב להבין שגם חומרים נוזליים המבוססים על שמן וביניהם כמובן שמנים לבישול וחומרי ניקוי שונים, יכולים "לרדת באסלה" בזמן אמת, אבל לטווח ארוך הם יוצרים שכבה שומנית בחלקם הפנימי של צינורות הביוב, מצרים אותם ולעיתים אף גורמים לסתימתם ומכאן שאין להוריד אותם עם מי האסלה.

מדוע חשוב להזמין שירות מקצועי לפתיחת הסתימה?

פתיחת סתימות במערכת הביוב הביתית, כמו גם במערכות מורכבות יותר המצויות בבתי עסק ובבניינים גדולים, היא מלאכה שכדאי להשאיר למקצוענים. מעטות הן הדרכים הביתיות הפשוטות לטיפול בתקלות כאלה, לכן אם שימוש פשוט של פומפה לא עזר – מוטב להזמין מומחי אינסטלציה במהירות האפשרית. פעולות שנעשות בכלים המיוחדים שיש לחברת אינסטלציה, אינן ניתנות לביצוע באמצעים ביתיים ובנוסף הן אפקטיביות הרבה יותר. רז אינסטלציה מומחים בפתיחת סתימות בביוב ומבצעים עבודה מהירה, יעילה ומדויקת. בעזרת לחץ מים ומכשור מיוחד, נפתרות גם תקלות האינסטלציה המורכבות ביותר ומערכת הביוב שלכם חוזרת לתפקוד תקין.

צילום: שאטרסטוק

פורסם על ידי