פעילויות עם הילדים בחורף

פעילויות עם הילדים בחורף

אולי בגדי הקיץ עדיין תופסים את המדפים בארון, אך החורף עוד רגע כבר פה, ועל כן לצד העובדה שהבריכה והים יוצאים מרשימת הדברים שניתן לעשות עם הילדים בשבתות ובחופשות, טוב לדעת שאם רק מחפשים, מוצאים שפע של דברים שאפשרי לעשות עם הילדים בחודשי החורף ואף מחוץ לבית. מכאן שאם גם אותכם התקופה הגשומה מטרידה בכל הנוגע לתעסוקה, נמהר להרגיע שאין זה נכון לרגע לראות בכך איום – אלא מדובר בהזדמנות להכיר ולחוות שלל פעילויות מהנות ביחד עם הילדים. מחפשים רעיונות? להלן כמה!

כתב חידה ברחבי העיר

טוב לדעת כי אטרקציות לילדים ובני נוער בחיפה כלל לא חסר – אטרקציות מהנות, לכל הגילאים ושישאירו טעם של עוד. כך למשל נציין שמרתק להכיר את חדר הבריחה החיצוני "סיטי קווסט". מדובר בקונספט של חדר בריחה שיוצא מגבולות המבנה אל עבר האוויר הפתוח. לקראת התחלת המשחק מתחלקים לקבוצות, עוברים תדריך, מבינים מהי העלילה ומתחילים לחפש סימנים ברחבי העיר. על הדרך לומדים אודות ההיסטוריה של העיר, מתחברים לאותנטיות של העיר וחווים חוויה מלאה ומשמעותית. מבקשים אטרקציה חורפית עבור הילדים היותר קטנים שבחבורה? הכירו את משחקיית "בייבי ג'וי" שמתאימה לילדים בני שנה ובאותה נשימה לילדים בני 10. במקום פינות נגרות, פאזלים, ג'ימבורי ענקי, פינות יצירה, משחקי וידאו ועוד.

קופצים מטפסים ומעבירים הילוך

מחפשים מקום סגור ומלהיב עבור הילדים בימי החורף? הכירו את מתחם iJump – מתחם שמאפשר להוציא אנרגיה, לצחוק ולבחון את חוקי הכבידה, וכל זאת באמצעות פארק טרמפולינות ענקי שמיועד לכל המשפחה. מה עוד? בכניסה לקיבוץ יגור מחכה "פארק בלגן", פארק שמהווה יעד אדיר עבור כל ילדה וילד. על פני 8 דונמים משתרעים אינספור אטרקציות שילדים אוהבים, קרי מוכניות קארטינג, אופנועים חשמליים, מתנפחים, רכבת, קרוסלה, מכוניות מתנגשות, גשר הימלאיה, מתחם ענקי של מגלשות, מנהרות זחילה ועוד, כך שכל מה שילדים אוהבים ואינו קשור למסכים מצוי במקום.

הדוב הלבן – מגלשות פארק חבלים ועוד

עוד מקום שילדים מאוד אוהבים ומציע כל מה שהם רק עשויים לחלום עליו הנו "הדב הלבן" מה במקום? קירות טיפוס, מתקני קרקס, מגלשות אקסטרים, מתקני מים, בית קפה להורים, פארק חבלים ועוד. מכאן שאם חששתם שבחורף הילדים לא יוציאו מספיק אנרגיה, אז פשוט הסירו חשש – מדובר ביעד מושלם לגדולים ולקטנים!

חצר ראשונים – הצצה לעבר

מחפשים פעילות בעלת ערך מוסף? חכו ליום שאינו גשום והגיעו אל חצר ראשונים שבקיבוץ עין שמר. מה במקום? חצר שמציעה הצצה לחיים שהתרחשו במקום לפני כמה דורות, בתקופה שבה ההתיישבות הייתה עוד בחיתוליה וחלומות גדולים הניעו אנשים פשוטים להעז ולעשות. בין היתר הסיור מציע מסיק זיתים, סיור ברפת, תצוגת טרקטורים, הכנת לחם, נסיעה ברכבת היסטורית ועוד, כך שקשה להישאר אדישים. מסקנה? קבלו את הגשם בברכה, ביחרו יעד חדש, ביחנו מה הוא יודע להציע ותגלו שגם בחורף ניתן להפעיל את הילדים, להכיר מקומות חדשים, להוציא אנרגיה ופשוט ליהנות כמשפחה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי