פוליסת חיסכון ברמה גבוהה , האם זה קיים?

פוליסת חיסכון ברמה גבוהה , האם זה קיים?

משקיעים רבים חיפשו במשך שנים אפיק השקעה מספיק מתוחכם אשר יכול להתמודד עם תיקי ההשקעות המסורתיים, ובכן, אפיק השקעה אחד הצליח למשוך אליו משקיעים נועזים וסולידיים כאחד.

פוליסת החיסכון אשר מנוהלת בימים אלו בחברות הביטוח ולא בבתי השקעות או הבנקים ומצליחה למשוך אליה משקיעים רבים מיום ליום אשר בוחרים לסגור את תיק ההשקעות שלהם ולהעביר את כספם לאפיק ההשקעה החדש.

מה מיוחד בפוליסת החיסכון שהפך אותה לאטרקטיבית כל כך בעיני המשקיעים? על כך ננסה לענות בשורות הבאות..

חברות הביטוח? האם זה המקום הנכון?

סביר להניח שכמו שאר האוכלוסייה, גם אתם נרתעים מהמילה חברת הביטוח ובוודאי כאשר מדובר בכספי החיסכון שצברתם במשך כל שנות חייכם.

אז מדוע פוליסת החיסכון מנוהלת בחברת הביטוח ולא בבנק? ובכן מקור המוצר הפיננסי הנ"ל הוא דווקא בפוליסת ביטוח חיים אך לימים הסירו חברת הביטוח את מרכיב הביטוח בפוליסת החיסכון וכך נשאר מרכיב החיסכון הטהור.

על מנת שתרגישו בנוח, נחזק ונאמר שכל חברת ביטוח בישראל מחויבת במבטחת משנה, כלומר לבטח את כספי העמיתים שלה באמצעות חברת ביטוח גדולה יותר אירופאית או אמריקאית.

חברת הביטוח אשר מנהלת את פוליסת החיסכון הגדולות כיום הינה הכשרה בסט אינווסט

מהם היתרונות של פוליסת חיסכון

דחיית תשלום מס הוא בהחלט היתרון הבולט של פוליסת החיסכון אך הוא לא היחיד, בנוסף ליכולת לדחות את תשלום המס לרגע הפדיון ולהנות מאפקט ריבית דה ריבית , בשונה מתיקי ההשקעות המסורתיים

היתרונות הרבים של פוליסת החיסכון כוללים בין היתר תשלום דמי ניהול קבועים מראש אשר אינם תלויים במספר הפעולות שבוצעו בפוליסת החיסכון, וכך מייצרים חיסכון ניכר בעלויות אשר מתורגמים לפוטנציאל תשואה גבוהה.

האם בכל זאת אפשר לנהל את פוליסת החיסכון בבית השקעות ?

ניהול של פוליסת החיסכון על ידי בית השקעות הייתה דרישה אשר הגיעה מהמשקיעים עצמם ולאחר לחץ די ניכר, הסכימו חלק מבתי ההשקעות לייצר שיתוף פעולה עם חברות ביטוח על מנת לאפשר למשקיעים להנות מכל העולמות.

בית ההשקעות הפופולארי ביותר כיום הוא אלטשולר שחם , זהו בית השקעות אשר מציג יכולות ניהול השקעות יוצאות דופן ובהחלט מובן מדוע המשקיעים ייחלו לשיתוף הפעולה אשר יאפשר להם להנות מיכולות ניהול השקעות המצוינות של בית ההשקעות לצד היתרונות של פוליסת החיסכון.

האם צריך להוסיף פוליסת חיסכון לתיק הנכסים ?

אין ספק שפוליסת החיסכון מציגה יתרונות בולטים אשר קשה לצפות ממשקיע ממוצע לפספס אותם, אך מכיוון שמדובר בכספים נזילים, אפשרויות ההשקעה הנוספות בהחלט רחבות ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לוודא שבחרתם באופציה הנכונה.

לדוגמא, משקיע בעל הון התחלתי נמוך, ייתכן ויבחר להשקיע בקופת גמל להשקעה במקום וזאת מסיבות של דמי ניהול זולים בהשוואה, או במידה ומדובר בחיסכון לבין משפחה ולכן יש צורך במכשיר פיננסי המאפשר הפקדה חודשית לטובת החיסכון.

פורסם על ידי