עשרת הדיברות לשירות הובלה איכותי בבת ים 

עשרת הדיברות לשירות הובלה איכותי בבת ים 

כאשר אתם מתכננים לעבור לדירה החדשה ששגרתם או רכשתם, זה מצריך מכם, למצוא חברת  הובלה אמינה ומקצועית. יש למצוא חברה אשר משרתת את האזור שבו אתם גרים או באזור שאליו אתם מעוניינים לעבור. אם אתם עוברים לעיר בת ים, על מנת למצוא שירות הובלות בבת ים שיהיה מקצועי ואמין, חלק וללא בעיות, מומלץ שתכירו את 10 הדיברות לשירות הובלות איכותי ויעיל עם אפס תקלות ועם ביטחון מלא בהובלה.

ואלה הן 10 הדיברות שיש לשים לב אליהן לפני בחירת חברת הובלות מתאימה

הדיברה הראשונה- למצוא חברת הובלות מוכרת שהיא מומלצת ע"י חברים או מכרים שכבר התנסו בשירותיה. יש צורך בידע מוקדם בתחום, היות וחברות הובלות רבות, מציגות את עצמן כמומחיות ומסתבר כי אין להן וותק וניסיון עשיר של שנים.

הדיברה השנייה-  חברות הובלת דירות חייבות ברישיונות המתאימים כגון רישיון הובלה. רישיון זה, מעיד, כי קיים רישיון נהיגה על משאית או על רכב כבד מסוג אחר. כמו כן, לחברה העוסקת בתחום ההובלה, קיים רישיון חניה לרכב הובלות וכן, ישנם רישיונות נוספים, אשר מראים כי בעל החברה, מחזיק במתקנים וציוד נוסף שעונד בדרישות החוק.

הדיברה השלישית – אל תחפשו מוביל ברגע האחרון ויש להתחיל בחיפוש חברה מקצועית שתוביל בשלום את תכולתכם, לפחות מספר חודשים מראש. כאשר מעבר הדירה  מתוכנן לקיץ, יש לדאוג מראש לתאריך, היות והובלה בעונה זו שנחשבת לעונה החמה והצפופה  ביותר בשנה וקשה למצוא חברת הובלות זמינה.

הדברה הרביעית – בקשו הצעת מחיר מפורטת, אר תכלול את כל הפרטים אשר יכללו יעד ההובלה,  ותינתן בשני עותקים.

דיברה חמישית- דאגו כי נציג מטעם החברה יגיע אליכם, היות וחברת הובלות שתיתן לכם הצעת מחיר בטלפון, היא לא רצינית ולכן יש לעבור ולחברה הבאה, אשר בלי שתגידו לה, היא כבר תשלח נציג מטעמה, מה יראה על רצינות החברה ומקצועיות.

דיבר שישית – יש לחתום על החוזה במעמד  ההסכם וכן, לציין את התאריך והשעה שבה צפויה להיות ההובלה.

דיברה שביעית- קראו ניטב את החוזה ואת האותיות הקטנות, וודאו כי ההצעה כוללת ביטוח וכן, תכלול מע"מ.

דיברה שמינית- ודאו איזה צי רכב יש לחברה, אם ההובלה כוללת הובלת מנוף בעת הצורך. שהצוות של החברה הוא מקצועי ורציני אם השירות כולל פירוק והרכבה של רהיטים או שיש לשלם על שירות זה בנוסף.

דיברה תשיעית – הביטוח של התכולה שאתם מעבירים לדירה החדשה חשוב ויש לוודא כי הביטוח מתאים לשווי תכולתכם ומהי ההשתתפות העצמית שלכם.

דיברה עשירית – האם קיימים שירותיים נוספים לחברה כגון: שירותי אריזה, שירותי אחסון, מה שעשוי להקל עליכם המון.

חברת הובלות בבת ים- שירות מקצועי שלא חוויתם מעולם..

ישנן כל מיני סוגים של חברות הובלות כמו למשל חברות וותיקות, אשר מעניקות שירות יעיל ומקצועי, תוך עמידה בזמנים ואף מציעות שירותים יעילים נוספים. אחת  מחברות ההובלות המוכרות הינה חברת הובלות מיכאל ובוריס. לחברה צי רכבים משוכלל וכן, החברה מציעה שירות הובלות בכל הארץ. לחברה שירותים נוספים כגון: שירותי אריזה, שירוי הובלה במנוף, שירותי אחסון תכולה שירותי פירוק והרכבת רהיטים עוד.לחברה שירות מענה 24 שעות ביממה וכן, החברה מציעה שירות הובלה בשבת למי שאינו מתפנה בימים של אמצע השבוע.

צילום: pixabay

 

פורסם על ידי