עסקים מובילים בקרית שמונה

עסקים מובילים בקרית שמונה

אזור צפון ארץ ישראל הוא לא רק אזור תיירות הבאים לבקר אותו בתקופת החגים. בחיי היום-יום יש באזור הצפוני חיים רגילים בדיוק כמו בשאר הארץ – ניהול קריירה, יציאה בילויים, חיי משפחה ועוד.

במאמר לפניכם החלטנו לעשות סדר ולעשות רשימה של תחומי עסקים מובילים באזור קריית שמונה.

אזור קריית שמונה בשנים האחרונות הפך למשהו אחר, משהו שתושבי האזור לא הכירו בעבר. כל אזור קריית שמונה הפך לאזור תוסס חיים, מרכזי בילוי, אזורי קניות, מקומות תעסוקה, אזורי תיירות ועוד שלל אטרקציות ואפשרויות. אחד הדברים הכי בולטים בעיר הוא נושא העסקים ותחומי העסקים, בעוד אנו רואים עסקים רבים כגון אוכל, תיירות וקניות ממשיכים להיות תוססים ישנם גם תחומים חדשים נוספים שצצו לאחרונה כגון הייטק, בעלי מקצוע, תיירות בעיר ועוד.

תחום הקולינריה – אחד התחומים הבולטים ביותר כאשר מדברים על עסקים בקריית שמונה והסביבה הוא הנושא של הקולינריה. עד לפני כ- 15 שנה קרית שמונה הייתה מוכרת בעיקר בזכות אוכל אותנטי או אוכל מקומי אך היום, עם כניסתם של תיירים לעיר ותושבים חדשים הגיעו גם חברות גדולות ומוכרות כגון מקדונלדס, פיצה האט ועוד. איתם, הגיעו עסקים נוספים הנותנים שירותים שונים בתחום הקולינריה כגון מזון מהיר, פסטות, שייקים, בתי קפה, מסעדות ועוד.

חנויות פרחים וסידורי זרים – תחום פופולרי מאוד באזור קריית שמונה הוא התחום של פרחים. היום ניתן למצוא חנות פרחים בקרית שמונה הנותנת שירות לאזור עצום. סידורי פרחים לצרכים של מתנות, אירועים או סתם ביקור של חבר התחילו לתפוס תאוצה והיום חנויות פרחים רבות מוצאות את עצמן נותנות שירות גם לתיירים ומבקרים חיצונים ולא רק לתושבי המקום.
אם בעבר הייתה חנות פרחים אחת בקריית שמונה היום ישנן עשרות חנויות פרחים שונות, בנוסף, ניתן למצוא חנות פרחים דיגיטלית, משתלות ועוד.

בעלי מקצוע – בעלי מקצוע הוא תחום פופולרי בכל אזור בישראל אך כאשר מדברים על בעלי מקצוע בקרית שמונה הדבר תפס תאוצה משמעותית עוד יותר. התרחבות העיר וכניסה של תיירים מהארץ ומחו"ל הגדילה את כמות העבודה של אנשי מקצוע וגרמה לכניסה נוספת של אנשי מקצוע שרוצים לתת שירות לתושבים ולאורחים.

הייטק – תחום הנמצא בעליה בכל הארץ הוא תחום ההייטק, אך בקרית שמונה התאוצה של התחום מורגשת עוד יותר. אם בעבר רוב תושבי קרית שמונה התפרנסו מעבודה במוכלת השכונתית או בשדות חקלאיים היום ניתן לראות משפחות צעירות של אנשי הייטק, רישום מוגבר ללימודי הייקט ופתיחה של מרכזי הייטק ומקומות עבודה באזור.

תיירות בעיר – תחום נוסף מורגש כבר עם הקמתה של העיר קריית שמונה הוא תיירות בעיר, כלומר, תיירים מחוץ לארץ, תיירים מתוך הארץ ואורחים רבים תמיד נמשכו לעיר ולנופים הסובבים אותה. בשנים האחרונות קרית שמונה העלתה הילוך בנושא התיירות ומעודדת הקמת מלונות, שבילי טיולים, אטרקציות תיירותיות ועוד.

לסיכום

העיר קריית שמונה עברה המון שינויים בשנים האחרונות. שינויים אלו הכניסו תחומים רבים והזדמנויות רבות למנהלי העיר ולתושבים. העיר קריית שמונה נמצאת בתנופה משמעותית למעלה וככל הנראה תנופה זו לא תפסק בקרוב.

 

פורסם על ידי