עמדת כיור חפיפה במספרה היא פינוק חשוב ללקוחה

עמדת כיור חפיפה במספרה היא פינוק חשוב ללקוחה

כל הנשים ללא יוצא מן הכלל, נוהגות לעשות עבור עצמן מספר פעולות מדי חודש, בהן הבעל או בן הזוג בדרך כלל לא שותף. קניות למיניהן, קוסמטיקה, ועוד. משימות אלה על בסיס חודשי גורמות להן להרגיש שמחות מאושרות מטופחות ומסופקות. אחת המשימות החודשיות, אותן לא מפספסים והאהובות על רוב הנשים ,הוא הביקור במספרה. ביקור במספרה הוא תמיד אירוע שמרגיש מפנק במיוחד. החל מהמשימה של ללכת למספרה, לחכות לתור, לשבת בעמדת ההמתנה , לדפדף בעיתון נשים על כוס קפה, להביט בינתיים בשלל התספורות והצבעים ולקשקש עם הנשים המחכות בתור,לעבור לעמדת כיור חפיפה, ליהנות מחפיפה מפנקת  תוך מסאז' הראש תחת זרם המים הפושרים, לעבור לעמדת הספר ולהרגיש לפחות מלכה על כס המלכות. לבחור את הצבע, להוסיף עוד חידוש בגוון, כל אלה מרגשים ומספקים לפחות  כמו לצאת לדייט, ולעתים אפילו יותר. כשנשים נכנסות למספרה, הן בטוחות בתשעים אחוז לפחות שיצאו ממנה עם חיוך, מה שלא תמיד קורה להן בדייט.

עיצוב עמדת ההמתנה במספרה

בעסקים גדולים, בחברות ובמשרדים ישנן פינות המתנה, פינת ההמתנה במספרה חשובה מבחינת הלקוחה הרבה יותר מפינות ההמתנה בעסקים האחרים וזאת למה ?. כשנשים מגיעות למספרה הן כאמור מצפות לקבל הרבה יותר מרק תספורת או צבע. הנשים בבואן למספרה בעצם באות לבילוי חברתי, לכן לעצב את פינת ההמתנה כסוג של לאונג' כמו בבית קפה עם ריהוט בעל אופי חם ומזמין והעיקר שיהיה נוח מאחר ויתכן שההמתנה והישיבה אליו תארך זמן לא קצר. חשוב ומומלץ לקחת בחשבון בעיצוב עמדת ההמתנה במספרה את נוחות הריהוט, את עיצוב הריהוט בהתאם לעיצוב המספרה ואת מקומו , כדאי שתהיה בעמדת ההמתנה או  בקרבתה עמדת מים וקפה, סלסילת מגזינים , עמדת אינטרנט אלחוטי,ואפשר גם טלוויזיה. כל אלה ינעימו וישאירו את הלקוחות במספרה ואף יגרמו להן להמליץ בחום לחברותיהן להגיע אליה.

עיצוב עמדת כיור חפיפה

השלב הראשון בעת הטיפול בשיער במספרה הוא חפיפת השיער. חפיפת השיער מתבצעת בעמדת כיור חפיפה. בעת חפיפת השיער בכיור החפיפה , רצוי מאוד שהלקוחה תרגיש פינוק מושלם.  כיור החפיפה צריך להיות בעל מבנה נכון ונוח לראש, כך שזווית הראש לאחור לא תכאיב לצוואר ולא תהיה חזקה מדי כך שהמים לא יתיזו על פניה של הלקוחה. כיור חפיפה איכותי אפשר להשיג בחנויות או באתרים ברשת המוכרים ציוד איכותי למספרות.

פורסם על ידי