על כרטיסי ביקור יוקרתיים כבר שמעת?

על כרטיסי ביקור יוקרתיים כבר שמעת?

כל בעל עסק כבר יודע שיש חשיבות רבה להשקעה בכרטיס ביקור מנצח. אמצעי ההתקשרות עמו באריזה מדוגמת המציגה אותו באור חיובי. כרטיסי ביקור מוחלפים בכל אינטראקציה חברתית או עסקית והמטרה היא ליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים ולאסוף לקוחות פוטנציאליים לבית העסק. כרטיס ביקור כולל את הפרטים הרלבנטיים להתקשרות בין עמיתים או עם לקוחות והעיצוב שלו יוצר את האפקט המבוקש.
כיום רבים משקיעים בעיצוב של כרטיס ביקור יוקרתי, שבולט מתוך ערמת הכרטיסים בחזותו המהודרת. כרטיס זה מתאים לכל איש מקצוע שרוצה להעביר את המסר שהוא עסק נחשק, מקצועי, משקיען.
אז איך מעצבים כרטיסי ביקור יוקרתיים, במה הם שונים מהכרטיסים הסטנדרטיים? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

הגימור עושה הבדל גדול

כרטיסי ביקור יוקרתיים הם קודם כל כרטיסים המבוססים על חומרי גלם משובחים ועם התוספות שמשדרגות את נראותם. כמו למשל, תוספת של למינציה במראה לפי בחירה כמו מאט, משי או טקסטורה מבריקה הזוהרת למרחקים. חומר ההדפסה עצמו ייחודי, לא מדובר שוב בנייר רגיל, אלא בחומרים בעלי עובי ונוכחות. רבים משתמשים לדוגמא בכרטיסי ביקור מפלסטיק קשיח שלא מתקמט ולא נהרס בתוך הארנק או במארז הכרטיסים וגם מעץ ואפילו ממתכת. היום בולטים גם דגמים שעשויים מנייר דמוי בד – חומר נעים ורך. המטרה היא לייצר דוגמא ייחודית שתודגש על רקע יתר הכרטיסים שאותו אדם מקבל במהלך הכנס וכמובן, תצביע על ההשקעה והחשיבה שעומדת מאחורי יצירת הדוגמא.

נפלאות האלמנטים

קיימות דרכים יצירתיות רבות להעצים את נראות הכרטיס כדי להעניק לו לוק נחשק ונוצץ במיוחד. דרך ראשונה היא לבצע הטבעת זהב או כסף המכונה פויל, כשחשוב לבצע את ההטבעה במקום ששומר על איכות, כדי שהכרטיסים לא יידבקו אחד לשני בגלל הפויל וכן לבחור אם הפויל יוטבע באזורים סלקטיביים להשגת מראה ייחודי. למשל, כמסגרת לכרטיס או בצורות גיאומטריות היוצרות אפקט מרהיב ביופיו.

הגודל כן קובע

חלק בלתי נפרד מכרטיס ביקור יוקרתי קשור לגודלו של הכרטיס. לרוב נעדיף כרטיסי ביקור גדולים יותר מהגודל הסטנדרטי על מנת שימשכו תשומת לב ואת העין המתבוננת. 5.5X8 ס"מ – נחשב לגודל מיוחד לעומת הגודל הסטנדרטי שהינו 5X9 ס"מ וכמובן שאפשר לייצר גדולים יותר או לחשוב על צורה "מחוץ לקופסא". בין אם אלה קצוות מחודדים או פינות מעוגלות, מראה זיג זיג וכן כרטיסי ביקור תלת ממדיים או בחיתוך לייזר ייחודי. יש מי שמשקיעים בכרטיסים שמייצרים בעצמם אינטראקציה כמו כרטיסי ביקור המבוססים על שיטת האוריגמי (קיפולי נייר) ובעיצוב של כרטיס המתחבר מיד ללב העסק. למשל, כרטיס ביקור בצורת מברשת שיניים לרופא שיניים או כרטיס עם תכשיט למעצבת תכשיטים.

עיצוב שאומר הכל

חשוב לתכנן כרטיס ביקור שיעוצב בהשראת השפה המיתוגית של העסק ויישא לוגו ואלמנטים חזותיים המתחברים למיתוג הכולל. גוונים בהירים או כהים, מוטיב חוזר משני צדי הכרטיס. שימו לב שכרטיסי ביקור צבעוניים מעידים על עסק קצבי עם אנרגיות והתלהבות וכרטיסי ביקור בהירים וקלאסיים על אלגנטיות. תמיד כדאי לחשוב על משפט מעורר השראה כמו ציטוט או הסלוגן של העסק – כל משפט שייחרת בתודעה ולא לשכוח לציין את פרטי ההתקשרות כך שיודגשו על גוון הרקע הנבחר. בחרו פונטים שיהיו ברורים לקריאה אך שיהיה בהם סוג של טוויסט והחליטו האם לציין את פרטי ההתקשרות משני צדי הכרטיס או רק בצד נבחר אחד ובצד השני יהיה טיזר או מסר הנעה לפעולה. כמו למשל, מתי נפגשים לקפה?

פורסם על ידי