עיתון לילדים עיניים – מגזין לילדים‏

עיתון לילדים עיניים – מגזין לילדים‏

כמעט בכל משפחה מכירים את התופעה: הילדים חוזרים ממסגרות החינוך שבהם הם לומדים עד שעות הצהריים, ולאחר שלום קצר הם פונים מיד לעיסוקיהם. כמעט תמיד מדובר על מכשיר טכנולוגי כזה או אחר אשר שואב את זמנם ומכלה אותו על דברים שלא באמת מועילים לילד לטווח הקצר או הארוך. בלא מעט מן המקרים ההורים עושים מאמצים רבים בכדי לגרום לילד להתעניין בדברים אחרים – אך ללא הצלחה. למעשה, מחזה של ילדים שיושבים וקוראים ספרים כמו שלא מעט מבוגרים עשו כשהיו ילדים, הפך להיות בלתי נפוץ, כאשר ילדים מעטים עדיין מתחברים לקריאה של ספרים ועיתונים. אולם, כדאי לדעת שהשקעה ברכישה של ספרים ועיתונים מעניינים יכולה לגרום לילד לגלות שיש עולם מחוץ למסכים, ולגרום לו לקרוא ולהחכים.

חשיבות קריאת ספרים ועיתונים לילדים

לקריאה של עיתונים וספרים לילדים ישנה חשיבות עצומה להתפתחות ולעתיד שלו. נתחיל מכך שבניגוד לשימוש עם מכשירים כאלה ואחרים אשר לא מוסיפים שום ידע או דבר חיובי אחר לילד, קריאה מאפשרת לילד להרחיב אופקים, ללמוד על נושאים שהוא לא מכיר, ולהגדיל בצורה משמעותית את הידע שלו בתחומים רבים. עיתון ילדים מרתק הוא פתרון מעולה עבור ילדים שלא באמת מסוגלים לקרוא ספר שלם וארוך, ורוצים לקרוא דברים קצרים יותר שבהם הם יכולים להתרכז. מגזין לילדים עיניים הוא מגזים מעולה מבית עיתון הארץ, אשר מכיל בתוכו מדורים מרתקים בתחומי ידע שונים, אשר יגרמו לכל ילד למצוא את הדבר שמעניין אותו ולהחכים בנושא. קריאה של עיתון לילדים כמו עיתון עיניים מבטיחה להורים שקט נפשי בידיעה שהילדים קוראים תכנים מוגנים ומבוקרים, ולא נחשפים לדברים מזעזעים שאליהם הם נחשפים במהלך השיטוטים ברשת האינטרנט.

ההיסטוריה של עיתון לילדים עיניים

עיתון לילדים עיניים מבית הארץ הוא אחיו הצעיר של העיתון לנוער (ומבוגרים) שעל ידי מוזיאון ישראל המכונה "משקפיים". למעשה, שלושת העיתונים הראשונים שיצאו במגזין עיניים היו בשיתוף עם אגף הנוער במוזיאון ישראל, ורק לאחר מכן החל עיתון עיניים לצאת כחלק מעיתון הארץ. עיתון עיניים הראשון יצא לאור בסוף שנת 1994, והנושא שלו היה נייר.

התוכן של 'עיניים'

בכתיבתו של כל גילון וגיליון של עיניים מושקע לא מעט עבודה ומחשבה. הידיעה כי מדובר על עיתון ילדים שנועד לגרום לילדים מצד אחד להתעניינות ולפיתוח הסקרנות הטבעית, ומצד שני להיות ברמה גבוהה ועם תוכן איכותי, יוצרת צורך בהשקעה ובמחשבה מרובה לפני כל פעולה. העיתון נוקט בגישה רעננה ולא מקובעת אשר שזורה כקו מנחה בכלל המדורים שבעיתון. כל גיליון מוקדש לנושא ראשי אחד, אשר מרבית העיתון סובב מסביבו. בעיתון תוכלו למצוא מדורי קומיקס אהובים, מדורי חידות, סיפורים, מדורי ייעוץ, שירים ועוד. עיניים עיתון לילדים וילדות – מגזין לילדים עיניים הוא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר בכדי לגרום לילדים שלכם להתעניין במילה הכתובה ולעזור לכמה שעות את המסכים שאליהם הם דבוקים.

פורסם על ידי