עיר משנה כיוון: תור הזהב של בת ים

עיר משנה כיוון: תור הזהב של בת ים

קשה להתעלם ממגמת ההתעוררות של עיר החוף שמבססת את מעמדה כאלטרנטיבה של ממש לתל-אביב עם מחירי שכירות שפויים, לצד הזדמנויות עסקיות ואטרקטיביות במיוחד עבור משקיעים. סצנת הנדל"ן בבת ים רותחת

משהו טוב קורה בבת ים. אם עד לפני עשור מדובר היה בעיר בעלת דימוי שלילי בקרב משקיעים אשר התרחקו ממנה נוכח מעמד סוציו-אקונומי נמוך, שיעורי פשיעה גבוהים ואוכלוסייה שנויה במחלוקת, הרי שבשנים האחרונות ההפך הוא הנכון.

בת ים זוכה שלא בכדי להתעוררות יוצאת דופן מכל בחינה אפשרית, ובדגש על שוק הנדל"ן המקומי בבת ים שזוכה לתור זהב של ממש. הסיבות לכך רבות ומגוונות, החל מפרויקט "הרכבת הקלה" שעתיד להנגיש את תושבי העיר אל תל-אביב תוך מספר דקות בודדות, מחירי הקרקעות במטרופולין גוש דן שממשיכים לזנק וכלה במדיניות עירונית המתבטאת בקידום תכניות בנייה לצד פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38.

ראוי לציין כי סוד הקסם הטמון עבור משקיעים בהשקעת נדל"ן בבת-ים, מתבסס על העובדה כי העיר ממוקמת בטבורו של המטרופולין החזק ביותר בארץ, בהן גם נמכרות דירות במחירים הגבוהים ביותר פר מ"ר. עם זאת, המחירים לרכישה דירות יד-שנייה בבת ים עדיין לא זינקו כמו ערים אחרות, כך שעם מחקר מעמיק ויסודי הנכם עשויים למצוא דירה "במחירי מציאה" של מתחת ל-25 אלף שקלים למ"ר.

בין השכונות המתפתחות בבת ים שזוכות לביקושים מוגברים מצד משקיעי נדל"ן באשר הם, ניתן למנות את שכונת הפארק, בה רמות המחירים מתונות יותר ביחס לתל-אביב (כ-30 אלף שקלים למ"ר). מדובר במחיר אטרקטיבי למדי, שכן זוהי שכונה בעלת קו ראשון לרצועת החוף, כך שבמידה ותרכשו בה דירה בקומה גבוהה, סביר להניח שתוכלו להתעורר בבוקר אל מול מחזה מלבב על טהרת הים התיכון.

על אף ההזדמנויות העסקיות הגלומות בשוק הנדל"ן של בת ים, מומלץ להיעזר טרם רכישת נכס בעיר בחברת תיווך מקצועית, בעלת היכרות עם המרחב האורבני ורמות המחירים השונות. כך תוכלו להבטיח כי אכן תבצעו רכישה איכותית ומושכלת, שתענה על הצרכים האינדיבידואליים שלכם ותתבצע לשביעות רצונכם המלאה.

קרדיט: אתר הבית זמיר נדלן

פורסם על ידי