עיצוב חדר השינה בהתאם לאישיות שלכם

עיצוב חדר השינה בהתאם לאישיות שלכם

חדר השינה בביתכם מהווה חלל מרכזי בנכס, בו אתם ישנים ונחים, מתלבשים בבוקר, מנהלים שיחות עם בני או בנות הזוג ועוד. חדר השינה משמש בעיקר למנוחה בלילה, לכן חשוב לעצב אותו בהתאם. עם זאת, עיצוב נכון של חדר השינה חייב לשקף את סגנון החיים הייחודי שלכם ולהתאים בדיוק לאישיות שלכם. יש לבחור מיטה זוגית (או מיטת יחיד) נוחה עם מזרנים אורטופדיים, לבחור ארון גדול מספיק לאחסון נוח ויעיל של הבגדים וחפצים אישיים שונים, לבחור מוצרי טקסטיל באיכות גבוהה ובעיצוב המשתלב באופן הרמוני עם העיצוב הכללי בחדר ועוד.

עיצוב בהתאם לאישיות בעזרת בחירה נכונה של רהיטים

כדי לעצב חדר שינה המשקף את אורח החיים שלכם ובהתאמה מושלמת לאישיות שלכם, עליכם לדאוג לאבזור עשיר ולנחות מרבית. אין להעמיס את חדר השינה עם פריטים רבים, לכן חשוב לזכור כי הרהיטים תופסים את רוב השטח בחדר, ובבנייה המודרנית חדרי שינה רבים הם יחסית קטנים. לכן, כאשר אתם בוחרים רהיטים לחדר שינה כדאי לקחת מידות מדויקות, לתכנן מראש היכן להציב את המיטב, ארון הבגדים, כונניות, מראה וכדומה.

כמו כן, כדאי לבחור רהיטים המשקפים את האישיות שלכם, בין אם אתם רוכשים מיטה וארון חדשים ובין אם אספתם רהיט מהרחוב או קיבלתם מיטה, ארון או כוננית מקרובי משפחה או חברים. למעשה, עם מעט צבע, מדבקות מיוחדות וסרטי הדבקה בשלל צבעים ודוגמאות תוכלו לשדרג כל רהיט בחדר השינה וליהנות מאמירה אישית וייחודית.

אגב, כיום יש מיטות מעוצבות עם משענת גדולה ונוחה, כך תוכלו לשבת בנוחות על המיטה כדי לקרוא, לצפות בטלוויזיה, לשוחח ועוד. על הכונניות תוכלו להציב חפצים שיש לכם רגש סנטימנטלי עבורם, זו דרך נפלאה לביטוי האישיות שלכם וגם תרגישו נוח במחיצת הפריטים האהובים עליכם.

פתרונות אחסון

לחדר שינה קטן כדאי לרכוש מיטה זוגית עם תא אחסון, אם יש לכם חדר שינה גדול תוכלו להשקיע בארון בגדים אלגנטי המתאים לאישיות ולצורכי האחסון שלכם. חשוב לשמור על סדר וארגון בחדר השינה כדי ליהנות ממנוחה ומשלווה. כאשר רוכשים ארון בגדים כדאי להחליט מראש האם צריך ארון עם דלתות נפתחות או הזזה, ובנוסף כדאי להציב כונניות מעוצבות ליד המיטה. 

מוצרי טקסטיל

בעזרת מוצרי טקסטיל תוכלו לשדרג את האווירה בחדר השינה שלכם, גם אם התקציב שלכם נמוך. כדאי לרכוש וילונות בעיצוב מקורי ובהתאמה לעיצוב הכללי בחדר, ומומלץ לרכוש מצעים איכותיים ממותג מוכר, בעיצוב ייחודי. כדי להוסיף חום ותחושה ביתית מומלץ להשקיע בשטיח נוח בגוון מתאים לקונספט העיצוב, אך אפשר גם לבחור שטיח בצבע דומיננטי.

תאורה

כדאי להתקין גופי תאורה בעיצוב אלגנטי ובהתאמה לאישיות שלכם, אם אתם אוהבים הרבה אור כדאי להתקין גוף תאורה מרכזי עם נורה חזקה, עדיף נורה חסכונית. בנוסף, כדאי להתקין מנורות לילה בעיצוב מרשים ובהתאמה לטעם האישי שלכם, ובהתאם לגודל החדר אפשר להוסיף מנורה עומדת לאווירה רומנטית ונינוחה בחדר.

לבחירת המצעים המתאימים לכם בקרו באתר ורדינון

פורסם על ידי