עיצוב גינה עם דשא סינטטי

עיצוב גינה עם דשא סינטטי

הדשא של הגינה הוא אחד ממוצרי הנוי היותר מדהימים שיודעים להקפיץ את האווירה ולספק לבית בדיוק את מה שחסר לשלמותו. נכון להיום יותר ויותר אנשים בעלי גינות פרטיות מחליפים את מרבדי הדשא שלהם כאשר הם משאירים את הדשא הרגיל מאחור ובוחרים דשאים סינטטיים שהם הרבה מעבר לעיצוב מושלם.

נכון להיום ניתן לראות את הדשא הסינטטי בכל מקום וזה לא רק בבית הפרטי שלכם אלא גם במשרדים ובסופו של דבר גם בגינה הפרטית – חלקת האלוקים הקטנה של כולם.

אז אם גם אתם מחפשים או רוצים לייצר את השינוי שישדרג את נראות הבית ויהפוך את השהייה בו לנעים יותר הגיע הזמן לבחור דשא מתאים על פי כמה וכמה פרמטרים שאת חלקם נציג בפניכם במאמר הבא.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים דשא סינטטי ומשאירים את הדשא הישן בצד?

דשא סינטטי יצריך מכם כמה וכמה דברים שיש לקחת בחשבון החל מסוג הדשא, הצבע שלו, האורך של הסיבים ובו זמנית גם הצפיפות שלהם. אנשים שמחליטים להחליף את הדשא הישן בחדש חשוב שייקחו כמה נקודות לפני בחירת המוצר והנה הן לפניכם:

מרקם הדשא – כפי שהבנתם יש כמה וכמה סוגים של דשא סינטטי וזה מתחיל מדשא רך יותר ויש מחוספס ואפילו קשיח יותר.

מיקום הדשא- דבר נוסף שחשוב בעת בחירת הדשא הוא המיקום שלו, האם מדברים כאן על פינת משחקים לילדים? האם הדשא הוא לצרכי נוי בלבד?

במידה ודורכים על הדשא יותר מפעם או פעמיים אולי עדיף להשתמש בדשא הקשיח יותר, אבל אם זה רק למטרת עיצוב או נוי אפשר בהחלט להשתמש גם בדשא הרך והפחות מחוספס.

ומה לגבי החשיפה לשמש וצפיפות סיבי הדשא במקום?

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים דשא סינטטי קשור במיקום שלו מבחינת מזג אוויר. אם אתם מתכוונים לשים את הדשא כך שהוא יהיה חשוף לשמש במהלך היום כדי לבחור סיבים עמידים יותר.

בדיוק כן דשא שדורכים עליו או משמש לנוי במקרה של שימוש או חשיפה לשמש יידרש מכם לבחור דשא ייעודי שמתאים במיוחד לחשיפה זו ולא ייפגם במהירות. גובה הסיבים והצפיפות שלהם זה גם עניין שחשוב לנבור בו ולהבין כי סיבים גבוהים יותר בעלי צפיפות גבוהה יותר יכולים בהחלט לספק את התשובה המושלמת לנוי בגינה שלכם.

כמו כן, כאשר אתם בוחרים סיבים גבוהים וצפופים יותר אתם לא רק נהנים מהתוצאה אלא גם יכולים לדרוך כאוות נפשכם מבלי ששום דבר יפגע או ייפגם על הדרך. עם זאת חשוב לציין כי סיבים גבוהים מדי מועדים לפול.

בסיכום דבר, חשוב לברור את הדברים לפני, להבין את המטרות ורק בסוף ההליך להתקדם במטרה להשיג את גינת החלומות המתבקשת.

צילום: פיקסביי

פורסם על ידי