עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה

ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה ניתוח אפשריות של ההאשמות המיוחסות לנאשם בעסקת טיעון בפני שופט. עוה"ד, יבקש מהנאשם לאסוף כמה שיותר ראיות מה שיקל על חומרת העונש או אפילו להוביל את מרשו לזיכוי מוחלט. ניתן יהיה לסתור את טענות התביעה באמצעות הבאת ראיות או טענה ספציפית, מה שיכול להוביל לזיכוי או לפשרה מעונשו של הנאשם.

גם אם נהג שמר על חוקי התנועה והוזמן לביהמ"ש מה שעל הנהג לעשות הוא להתייעץ עם עורך דין תעבורה ולדאוג כי לאותו עו"ד, יש את השם והמוניטין והצלחה בתיקים קודמים שניצח בהם בביהמ"ש.  כל עורך דין שבקיא בדיני תעבורה, ידע כיצד ניתן יהיה לנצל את החוקים באופן הנכון ולחשוף את האמת. היום, ישנם מקרים רבים שבהם שוטרי תנועה נותנים דוחות לנהגים שלא ביצעו עבירה ולכן, תמיד מומלץ להתייעץ עם עו"ד הבקיא בדינים אלה.

האם להודות בעבירה המיוחס לך בביהמ"ש לתעבורה?

במידה וישאלו אתכם, אם אתם מודים בעבירה המיוחסת לכם, יש לדעת, כי רוב פסקי הדין אינם מאפשרים לחזור בכם מהודאה גם אם תטענו כי אינכם ידעתם על מה אתם מודים. טיעון זה לא יתקבל בביהמ"ש ויקשה על עורך דין תעבורה להתנהל בתיק. יש לדעת, כי הודאה היא בעלת משקל כבד בבתי המשפט. גם אם נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת, זכותם להגן על עצמכם באמצעות עו"ד. ישנם מקרים רבים אשר בהם הנהגים יוצאים זכאים היות ולעוה"ד קיים ניסיון רב בייצוג בבתי המשפט לתעבורה. במידה ומכמונת מהירות צילמה את הנהג, על עוה"ד לבקש מביהמ"ש כי יוריד 3% מהמהירות שאותה ציינה מכמונת המהירות, היות וישנם הפרשים שיכולים להיגרם. גם אם מדובר על הפרש מהירות קטן, הוא זה שיגדיל את סיכוייו של הנהג לצאת זכאי.

אל תגיעו לביהמ"ש לתעבורה ללא עורך דין

להגיע אל בית המשפט ללא עורך דין תעבורה, זה בדיוק כמו לצאת למלחמה ללא נשק. הבחירה של עוה"ד היא מכרעת. עוה"ד המתמחים בדיני תעבורה, ידעו להכין אתכם לפני המשפט ולאכוף את החוקים. טעות היא להודות בעבירה ולשלם את הקנס שהוטל עליכם, היות וראשית, קנסות אלה, עשויים להגיע לסכומים די גבוהים וזו הסיבה כי מוטב שתשכרו את שירותיו של עו"ד הבקיא בדיני תעבורה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי