עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה

אם שוטר עצר את רכבכם וקיבלתם דו"ח תנועה או שהוזמנתם למשפט בביהמ"ש
לתעבורה, כדאי כי תחפשו עורך דין לתעבורה, אשר יוכל לייצג אתכם נכון. עורכי דין בתחום זה, יודעים מה הטקטיקות שעליהם לנקוט, כאשר הם קוראים היטב את הנתונים ויש להם את הראיות המספיקות, על מנת לנצח במשפט, אשר יוביל להקלה בעונש או לזיכוי מוחלט של הנהג מכל אשמה נגדו.

כל נהג חייב לדעת, כי הכבישים הם לא נגרש משחקים ולא ניתן לעשות בהם כרצוננו. אתם לוקחים אחריות על חייכם ועל חיי הנוסעים הנמצאים עמכם ברכב. כל עורך דין לתעבורה יוכל לומר לכם כי המקרים של תאונות דרכים, כבר הפכו למכת מדינה וזו הסיבה, כי חלה החמרה לגבי כל עבירת תנועה.

קמת על דיני תעבורה

דיני תעבורה הם למעשה תחום נרחב, אשר כולל הרבה עבירות ואישומים מסוגים שונים. לא כל עבירה, יש בה הצורך בייצוג משפטי, ע"י עורך דין לתעבורה אך ישנם מקרים שאין בהם מנוס ובהם תהיו חייבים בייצוג הולם ומקצועי ואלה הם המקרים:

  • נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים
  • נהיגה בעת פסילת רישיון נהיגה
  • תאונת דרכים שיש בה נפגעים
  • צבירת נקודות אשר מובילה לשלילת רישיון

לכל הנהגים, רישיון הנהיגה שלהם חשוב להם ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר באדם אשר תחום עבודתו היא נהיגה. זו הסיבה, כי על מנת להילחם על רישיון הנהיגה , יש למצוא עו"ד המתמחה בדיני תעבורה, כזה שהוא בעל וותק וניצח במשפטים בתיקי תעבורה מורכבים.

חשים שחירותכם עומדת על כף המאזניים?

נהגים רבים חשים, כי אם שתו בירה, לא היו ערניים דיים לתמרור עצור או שפגעו ברכב אחר, נמצאים בסיכון ממשי שעליהם יהיה בסופו של דבר לעמוד למשפט בביהמ"ש  לתעבורה. כך רבים מהנהגים למעשה, חשים כי חירותם עומדת על כף המאזניים. לכן, במידה ונתפסתם על עבירת תנועה, הוזמנתם למשפט או שיש סכנה לצבירת נקודות כנגדכם, פנו מיד אל משרד עורך דין לתעבורה, על מנת שתוכלו לקבל חזרה את חירותכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי