עורך דין ביטוח

עורך דין ביטוח

כשאנחנו עומדים בפני תביעה כנגד חברת ביטוח במטרה שתקיים את הפוליסה שלנו, הדבר הראשון שעלינו לעשות על מנת שנוכל לבצע את התהליך כנדרש הוא למצוא עורך דין שמתמחה בדיני ביטוח.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של עורכי דין שמתמחים בתחום של תביעות ביטוח ודיני ביטוח, בין אם מדובר בעורכי דין עם ניסיון של עשרות שנים בתחום ובין אם מדובר בעורכי דין צעירים, שלא מזמן סיימו לימודי משפטים והחלו לאחרונה לעסוק בתחום באופן עצמאי.

השאלה הראשונה שאנחנו נשאל את עצמנו, והיא תקבע במובן מסוים את אופי ההתנהלות שלנו מול אותם עורכי דין וכן מול אותן חברות ביטוח, היא כיצד למצוא עורך דין ביטוח. כיצד למצוא מישהו שיוכל לייצג אותנו נאמנה.

כאן עומדות לרשותנו מספר אופציות. האופציה הראשונה היא לקבל המלצות מחברים ובני משפחה שהתנסו בכך בעבר, האופציה השנייה היא לחפש עורך דין דרך האינטרנט, בין אם זה בחיפוש כללי בגוגל, חיפוש ברשתות חברתיות או חיפוש באינדקסים מותאמים, האופציה השלישית היא לקבל המלצות מעורכי דין שאנחנו מכירים בתחומים אחרים, שיפנו אותנו למי שמתמחה בדיני ביטוח.

כיצד אנחנו עושים בחירה נכונה

בשביל לבחור נכון עורך דין ביטוח, מן הסתם אנחנו אמורים לייצר לעצמנו סדר עדיפויות של פרמטרים שונים. הסדר אמור לעבוד בכל אחד מהמקרים, בין אם זה כשאנחנו משתמשים בהמלצות ועצות של חברים ובני משפחה ובין אם אנחנו מחפשים עורכי דין באינטרנט או דרך עמיתים שלהם למקצוע.

כמובן שבכל אחד מהמקרים, הפרמטרים יעבדו אחרת. למשל, אם אנחנו מחפשים עורך דין דרך המלצות של חברים ובני משפחה, סביר להניח שיהיו שאלות שאנחנו נוכל למצוא להן תשובה מבלי שנעשה בדיקה מקיפה ודקדקנית בעצמנו, כי נקבל אותה דרך החברים ובני המשפחה.

מצד השני אם אנחנו מחפשים עורכי דין דרך האינטרנט, מאחר ואנחנו לא מכירים אותם מספיק טוב ואין לנו אנשי קשר שמכירים אותם, אז סביר להניח שהחיפוש שלנו יצטרך להיות הרבה קפדני, יותר מדוקדק, על מנת שנוכל למצוא מישהו שנוכל לסמוך עליו במקרה שלנו.

פורסם על ידי