עוד רגע בני 60? כל היתרונות של תיקון 190

עוד רגע בני 60? כל היתרונות של תיקון 190

כל האנשים אשר מתקרבים לגיל 60, מסתכלים בכיליון עיניים לקרן הפנסיה, אותה קרן פנסיה שאמורה לסייע להם להמשיך לכלכל את עצמם בכבוד. אך כל מי שמתקרב לגיל 60 או כל מי שעבר את גיל 60, צריך להכיר את תיקון 190 לפקודת מס הכנסה. החוק הזה מדבר על השקעת הכספים שחסכתם, אותם כספים שמיועדים לפנסיה באפיק קופות גמל . מדוע אתם צריכים לעשות צעד שכזה? אז לפני שאתם מוותרים על האפשרות הזאת, אנו נציג בפניכם את היתרונות הבולטים ביותר של האפשרות הזאת – כך שתעשו בחירה שאתם שלמים איתה.

אתם תהיו זכאים להטבות מס שונות ומגוונות

בעקבות תיקון 190, אתם תהיו זכאים לקבל כל מיני הטבות מס שיכולות לסייע לכם לקבל כסף בחזרה לכיס שלכם. בחלק מהמקרים יכול להיות שיהיה מדובר על הטבות מס זניחות או כאלה שלא תרגישו, אך עדיין מדובר על כסף שאתם מקבלים אליכם בחזרה. במקרים אחרים הטבות המס הללו יהיו משמעותיות, כאלה שאולי יכולות אפילו לשנות את החיים שלכם בצורה מאוד משמעותית.

תיקון 190 מסייע לעבור בין קופות גמל

אם בעבר מעבר בין קופות גמל היה כרוך בהרבה מאוד בירוקרטיה ובתשלומי מס לא קטנים, בזכות התיקון לפקודת מס הכנסה – אתם יכולים להשאיר את הדאגות הרחק מאחור. תיקון 190 מאפשר לכם לעבור בין קופות גמל שונות מבלי שתצטרכו לקחת סיכונים מיותרים, מעבר בין קופות שיאפשר לכם לבחור את קופת הגמל שתהיה הכי טובה עבורכם וכמובן שתהיה הכי טובה עבור הכסף שלכם.

אפשרות לקבל הלוואה בעת הצורך

אתם זקוקים לקבלת הלוואה? בגיל 60 מדובר על משימה כמעט בלתי אפשרית, כאשר הבנקים והגופים השונים יסרבו לתת לכם כסף בשלב הזה. באמצעות תיקון 190, אתם תוכלו לקחת את ההלוואה על חשבון הכספים הנמצאים בקופת הגמל. כך שאתם לא תצטרכו להתמודד עם הסירובים של הגופים השונים, ובו בזמן תוכלו לשמור את הכסף שנמצא בקופת הגמל – כך שתצטרכו להשתמש בו רק במצב המוגדר בתור מצב קיצון.

צילום: freepik

פורסם על ידי