עגילי חישוק זהב ה-מתנה לקיץ

עגילי חישוק זהב ה-מתנה לקיץ

לעגילים יש היסטוריה ארוכה ובמהלך השנים הם עברו גלגולים רבים והומצאו בשלל ווריאציות מעגילים קדומים ועד העגילים הטרנדיים של היום. מגוון מסחרר של דגמים משלל חומרי גלם בעיצובים מרהיבים ובצבעים ססגוניים.

ניתן למצוא עגילים מסוגים שונים בין אם עגילים צמודים ובין אם תלויים באורכים שונים וכמובן – חישוקים.

החישוקים כובשים את זירת הסטייל ולא מפסיקים להפתיע ולרגש לרגע. נהוג לחשוב שעגילים אלה מתאימים רק לנשים עם שיער ארוך, אבל בפועל העגיל משתלב נפלא עם מגוון תסרוקות ונראה נהדר גם בשיער אסוף. קיימים שלל סגנונות של חשוקים מחומרים שונים.

כל הנוצץ זהב

עגילי חישוק זהב נחשבים לבחירה המועדפת מהסיבה הפשוטה שהזהב הוא חומר איכותי ומתכת משובחת המאופיינת בעמידות גבוהה נגד כתמים ושריטות וכן לחומר היפאולרגני שמתאים גם לעור רגיש, במיוחד של ילדות ונערות – כלומר, החומר האיכותי אינו גורם לדלקת כך שאין חשש מזיהום בעת הענידה. ערכו נשאר גבוה לאורך זמן ולכן, תכשיטי זהב נחשבים למתנה האולטימטיבית בכל זמן ובכל עת. מבחינת זהב בחישוקים בולט הן הזהב הלבן והן הזהב הצהוב.

החשק עולה לחישוק משלך

קולקציות החישוקים מגוונות ומגיעות בשלל סגנונות בין אם עיגולים רחבים או עיגולים דקים, קטנים או מאסיביים. כמו כן, חישוקים משובצים באבני חן אלגנטיות, יהלומים יוקרתיים. ניתן לראות גם חישוקים גיאומטריים מעניינים בשלל צורות – משולש ומרובע, שונה מהעיגול המזוהה עם החישוק הקלאסי המבטאים יצירתיות עיצובית מעניינת. בין האלמנטים המובילים בחישוקים אפשר לראות נוכחות של עיגולים כדוריים, טיפה חובקת, שיבוצי יהלומים קטנים וחישוקים במידות שונות מ-S שזהו חישוק קומפקטי קטן ועד XL שזהו חישוק גדול במיוחד. יש מי שבוחרות סטים ויש מי שבוחרות לשלב בסגנון מיקס אנד מאץ' בין סטים כך שכל אוזן זוכה בעגיל מסוג אחר – תלוי לצד חישוק או שני חישוקים בגוונים או מחומרים או בסגנונות אחרים.

התאמה אישית ונוחות

בעת הבחירה בעגילי חישוק, חשוב לבחון את נושא האחיזה והאם מדובר בסוגר נוח – נצמד או תלוי וגם חישוק שעובר ממש דרך האוזן ויוצר אשליה של חישוק מלא המתמזג עם האוזן. כל אחת וההעדפה האישית שלה בהתאם לאנטומיה של האוזן או רגישות העור. זכרו גם את אלמנט הנוחות, כאשר מדובר בחישוקים מתנדנדים וגדולים יתכן שהם פחות יתאימו לפעילות ספורטיבית ויותר יתאימו ליציאות ערב ומסיבות ולכן, כדאי להשתמש ב חישוקים קטנים ליום יום או באימוני כושר המאופיינים כמעודנים יותר ונוחים לענידה.

איך לשלב את החישוק ולבחור את העגיל האולטימטיבי?

חישוקי זהב מתאימים לכל הופעה ותסרוקת, בין אם מדובר בפגישה או מסיבה, לילדות או לבנות מצווה כאשר אפשר לבחור את גודל החישוק והמראה שלו בהתאם לסגנון האישי המועדף. העגילים מחבקים את האוזן בין אם במראה נועז או מראה מינימליסטי. כאשר רוכשים את העגיל חשוב לוודא אם הוא עשוי מזהב, בכמה קרט מדובר (יותר קרט יותר יקר), האם בתוספת של אבני חן ומאיזה סוג ובאילו צבעים וכמובן מה גודל העגיל ומאיזו חברה או מותג הוא נקנה – האם יש אחריות, החלפה או אריזת מתנה.

זכרו שחישוקי זהב מתאימים לכל גיל וכל שצריך זה לבחור את העגיל המשתלב נהדר עם שמלות קיציות, בגדי ים, ביגוד ערב וביגוד ספורטיבי תלוי בגודל העגיל ובצורניות שלו ובכל מקרה, מסוג העגילים ששווה לשמור בהישג יד.

פורסם על ידי