עברתם תאונה? אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין תעבורה

עברתם תאונה? אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין תעבורה

בשעה טובה, קיבלתם את רישיון הנהיגה שחיכיתם לו כל כך הרבה זמן והגיע הזמן לצאת לחופשי, בתקווה לעתיד ריק מעבירות תנועה והסתבכות בתאונות. לצערנו, לחיים יש לפעמים תכניות משלהם ומידי פעם תמצאו את עצמכם זקוקים לייעוץ מידי עורך דין תעבורה בשל סיבות שונות; הסתבכות בתאונה, קנסות חנייה, נהיגה בשכרות, ענייני נקודות ונושאים נוספים הדורשים טיפול מקצועי.

עורך דין תעבורה ימנע מכם להסתבך

אם הגעתם למצב שאתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה כנראה שבכל מקרה הסתבכתם עד מעל לראש, הדבר האחרון שאתם רוצים זה לסבך את עצמכם אפילו מעבר. לכן, מומלץ שלא להתייצב בעצמכם מול הרשויות ולנסות להסביר את הדברים, כל מילה שתגידו עלולה לשמש כנגדכם.

עורכי דין העוסקים בעולם התעבורה, בונים לעצמם עם השנים מוניטין ושם גם בקרב קולגות, כך שגם לבחירת העורך דין תהיה משקל בזמן הדיונים בבית המשפט. עורך דין שכזה ידע כיצד לטפל בצורה נכונה בראיות המוצגות נגדכם, כיצד למחוק נקודות שנצברו, איך לפתור תיקים של נהיגה בשכרות ותאונות דרכים, ועוד. מעל לכל, עורך דין תעבורה יידע כיצד לדבר אל המערכת כך שאם לא תזוכו מעונש, לפחות הוא יוקל מעט.

אל תנסו להתמודד עם זה לבד

מספר הרכבים בישראל הוא עצום – בממוצע כל משפחה מחזיקה כשני רכבים לפחות. עובדה זו מעלה את הסיכוי של כל אחד מאזרחי ישראל להסתבך בתאונה בצורה זו או אחרת, להיחשף לדו"חות וענייני תעבורה אחרים. אז מה עושים? מוצאים עורך דין תעבורה מקצועי שיבחן בצורה מקצועית ומעמיקה את המקרה שלכם, יצלול לשורש הבעיה ויעניק לכם ייצוג ברמה הגבוהה ביותר אל מול הרשויות.

הפניה לעורך דין היא זכות לכל דבר, כלי שמעלה את הסיכויים שלכם לפתור כל עניין בלשון החוק. עם סיוע מקצועי, פסק הדין לעתים יוקל עד כדי ביטולו לחלוטין. זכרו שגם אם הנכם חפים מפשע, זה ממש לא אומר שהתהליך יתנהל על מי מנוחות ויסתיים במהירות. מערכת המשפט בישראל אינה מקלה, ובוחנת היטב כל מקרה לגופו. לכן, אם גם אתם זקוקים לעורך דין העוסק בענייני תעבורה אל תהססו – לחצו כאן כדי לקבל את כל הפרטים בנוגע לתהליך הייצוג והליווי מול הרשויות ומערכת המשפט, ובואו נצא יחדיו למסע משותף לטיהור שמכם, המוניטין שלכם, והמוניטין שלכם על הכביש.

למידע נוסף לחץ כאן

פורסם על ידי