עבודות ניסור בטון בבת ים

עבודות ניסור בטון בבת ים

כל מבנה סטנדרטי בישראל נעשה בשילוב עם בטון. יש חלקים במבנה שיש בהם בטון רגיל ויש חלקים אשר אותם מייצרים עם בטון מזויין. כך או כך, חשוב להכיר בעובדות הללו על מנת שבעת אשר רוצים לבצע שינויים במבנה או לבצע שיפוצים, ידעו איך וכיצד להתנהל ואל מי לפנות לצורך ביצוע העבודות. כי יש מקרים אשר בהם מדובר בסך הכול בניסור המבנה לצורך העברת תעלות למזגן כשלא תמיד זה ייעשה מול קבלן שיפוצים. כך שחשוב להכיר את האפשרות של ניסור בטון באמצעות כלים מיוחדים המתאימים לשם כך.

איך מנסרים בטון?

אז איך בעצם אפשר להתמודד עם בטון ולבצע את הניסור הדרוש בצורה מדויקת, תוך מזעור נזקים למבנה?

כאן יש לנו כלי מיוחד המסייע ליצור את החור המדויק בגודל הרצוי. לא משנה אם זה קוטר קטן לצורך התקנת מזגנים או ניסור רחב של פתח בקיר בטון או הרחבת חלונות קיימים.

מדובר במסור היהלום. מסור יהלום הוא למעשה מסור המשלב בתוכו שבבי יהלום. היהלום הוא חומר מאוד חזק ועוצמתי והוא מסוגל להתגבר גם על בטון ועל חומרי בניה הכי חזקים.

באמצעות מסור היהלום מצליחים להגיע לניסור ברמת דיוק גבוהה מאוד ולעבודות אשר מתבצעות במהירות עם רעש מינימלי וגם עם לכלוך מינימלי ממש.

מה היתרונות של מסור היהלום?

אז למעשה כבר פרטנו מה מרוויחים מכך שמבצעים את הניסורים באמצעות מסור היהלום. נפרט מעט יותר על התועלת של מסור היהלום תוך שימת דגש על בחירה נכונה באיש המקצוע אשר יבצע את המלאכה.

  • ניסור ממוקד ומדויק – הניסור באמצעות מסור יהלום הוא ניסור ממוקד בגודל הרצוי ובמקום הרצוי בלי שייהרסו חלקים במבנה ובלי שיהיה צורך בתיקונים אחר כך. מעבר לדיוק יש כאן גם ממד של בטיחות. כי קיר בטון שנפגע הוא לא תמיד יישאר חזק כפי שהוא היה מלכתחילה גם אם יתקנו אותו וישקמו אותו אחר כך.
  • ניסור בלי רעש – הניסור באמצעות מסור היהלום הוא ניסור שנעשה עם מינימום של רעש והוא לא הופך למטרד כמו כל עבודת ניסור מקובלת ורגילה. ברור כי יש בכך יתרון מהותי במיוחד אם מדובר בבניין מגורים שם לא תמיד נעים להרעיש למשך שעות ארוכות בניסיונות ליצור את החור הרצוי.
  • ניסור בלי לכלוך – הניסור באמצעות מסור היהלום נעשה בשילוב עם מים ועל כן הוא גם לא גורם להרבה לכלוך. זה גם כן יתרון משמעותי מאוד כאשר ניתן להגיע לתוצאות הרצויות בלי שכל האזור יהפוך לאתר בנייה.

פנו אל המקצוענים

חשוב לזכור ולדעת כי ניסור מקצועי בבטון חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע אשר יש להם ניסיון בתחום והם עוסקים בניסור בטון למטרות שונות. כי בתחום הזה, הניסיון הוא זה מה שיוצר למעשה את המומחיות. כי עם הזמן לומדים להגיע לתוצאות הכי מדויקות והכי ממוקדות.

כדי לוודא כי אכן הגעתם אל המקצוענים, כדאי פשוט לשאול אנשים שכבר ביצעו בעבר עבודות מהסוג הזה ויש להם את האפשרות לפרט ולדווח על תוצאות העבודה. כך שאפשר בהחלט לקבל אינדיקציה גם לגבי איכות העבודה, גם לגבי הדיוק של העבודה וגם לעמידה בלוח הזמנים של בעלי המקצוע. זה למעשה יכול לספק את המידע הנדרש ואת כל מה שצריך לדעת לפני שמכריעים מי יהיה בעל המקצוע שייקח לידיו את המשימה.

בכל מקרה חשוב לפנות דווקא אל חברה המציעה עבודות ניסור בבטון לצורך ביצוע העבודה.

חברת ניסור בטון מהמרכז תבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

פורסם על ידי