סריקת שקופיות – האם ניתן להשתמש בסורק ביתי?

סריקת שקופיות – האם ניתן להשתמש בסורק ביתי?

מדפסת משולבת עם סורק ביתי – מוצר סטנדרטי שאפשר למצוא כיום כמעט בכל בית, ומשמש אותנו לסריקת מסמכים ותמונות. השאלה היא האם ישנה טכניקה כלשהי באמצעותה ניתן לבצע סריקת שקופיות באמצעות סורק ביתי, והתשובה היא ברורה: אם אתם רוצים לסרוק את השקופיות כדי לקבל תמונות קטנות ובאיכות נמוכה, אתם יכולים לעשות את זה באמצעות סריקת השקופיות ועיבודן בתוכנה גרפית כמו פוטושופ. אם אתם רוצים לסרוק את השקופיות לתמונות שניתן להציג אותן על מסך טלוויזיה, או פשוט תמונות איכותיות כמו שאתם רגילים, אתם צריכים שירות מקצועי של סריקת שקופיות, ולמרבה הפלא, זה אפילו הפתרון הזול והקל יותר עבורכם.

סורק ביתי לא נועד לסריקת שקופיות, וזה ניכר בתוצאות

סריקת שקופיות באמצעות סורק ביתי יכולה להתבצע באמצעות סריקת השקופית והעלאתה לתוכנת עיבוד גרפי כמו פוטושופ, באמצעותה ניתן להמיר את השקופית לתמונה באמצעות פקודת Invert. יחד עם זאת, המרה זו לא תייצר לכם תמונה ברורה עם צבעים ברורים כפי שאתם מצפים, וגם לא תוכלו להגדיל אותה מעבר לגודל השקופית מבלי לפגוע באיכותה. אם זה מספק אתכם, אתם בהחלט יכולים לנקוט בטקטיקה הזאת, רק קחו בחשבון ימי עבודה ארוכים סביב הוצאת השקופיות מן המסגרת, הכנתן לסריקה, סריקה שלהן ועיבודן בתוכנה הגרפית אחת לאחת, תהליך שהזמן שהוא ייקח מכם, לא שווה את העלות של סריקת שקופיות מקצועית, בטח לא לאור התוצאה שתקבלו.

תהליך מקצועי ומסודר

סריקת שקופיות מקצועית לעומת זאת, מתבצעת על ידי סורקים שפותחו ונבנו במיוחד למטרה זו, סורקים שיודעים לקחת שקופים, לבצע אנליזה לתמונה המודפסת עליה, לבצע המרת צבעים והשבחת איכות ולבסוף להמיר לתמונה רגילה באיכות גבוהה, שאותה ניתן גם להגדיל תוך שמירה על איכות התמונה ברמה שלה אתם מצפים. תהליך כזה מתבצע על ידי ידיים מקצועיות, באמצעות המכשור המתאים ובמהירות כזאת שבתוך מספר ימים תוכלו להניח את כל הסיפור מאחוריכם. כמה זה עולה? שום דבר שירתיע אתכם, ודי דומה לעלויות של פיתוח תמונה מודפסת.

לא תצטרכו להשקיע בתהליך דקה אחת נוספת

בתהליך מקצועי של סריקת שקופיות בזיכרון צילומי, יבוצע כל התהליך על פי מתודולוגיה מסודרת שתוודא שהשקופיות שלכם לא נפגעות לאורך התהליך, ושבסופו תוכלו לקבל את כל השקופיות כתמונות דיגיטליות השמורות על זכרון נייד או צרובות על דיסק. פרט לאיסוף השקופיות ומסירתן לאיש המקצוע, לא תצטרכו להשקיע בתהליך דקה אחת נוספת.

פורסם על ידי