סרטים לכל המשפחה לזמן איכות מפנק במיוחד

סרטים לכל המשפחה לזמן איכות מפנק במיוחד

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לעשות משהו נחמד עם הילדים? נכון שבמשך למעלה משנה הייתם סגורים איתם בבית, אבל דווקא עכשיו כשהם חזרו למסגרות כולנו קצת מתגעגעים. למרבה המזל, החורף מתקרב וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן ערב סרט נחמד עם חטיפים טעימים, משקאות מתוקים והרבה זמן איכות. סרטים לכל המשפחה הם הדרך שלכם להשיג את זמן האיכות הזה, עם תכנים שיצליחו לעניין גם אתכם ולרתק את הילדים באותו זמן.

מה הם סרטים לכל המשפחה?

סרטים לכל המשפחה הם סרטים המסווגים כתכנים המכוונים לקהל צופים מקבוצות גילאים שונות – מבוגרים, בני נוער, ילדים וכו'. העניין הוא שבמדינות רבות בעולם ישנו תהליך של סיווג סרטים שמטרתו ליידע את הצופה על אי התאמות שונות של התוכן המוצג בסרט בו הוא מעוניין. באמצעות הסיווג הנ"ל, הורים יוכלו לקבוע האם הסרט מתאים לילדים, ובתי הקולנוע יכולים להגביל כניסת צופים.

חשוב לציין שסרט המתאים לכל המשפחה לווא דווקא משויך לז'אנר מסוים, אך כמעין מוסכמה חברתית קיימים ז'אנרים ספציפיים שמזוהים יותר עם הקהל הצעיר; סרטים מצוירים, הרפתקאות, מדע בדיוני ופנטזיה, סרטים מוזיקליים ועוד.

כעת כשאתם יודעים לאיזה סרטים לכוון, אפשר להתחיל לתכנן!

  • להתחיל מוקדם – כדאי להכין את הילדים מראש כדי ליצור התלהבות ועניין. דברו איתם על זה יום לפני, ספרו להם שיחד אתכם, הם עומדים להפוך את הסלון לקולנוע של ממש! בחרו ביחד את הסרט שבו תרצו לצפות, והתחילו במלאכה – הכינו את הספות ככה שיהיה לכם נוח, פזרו כריות ברחבי הסלון למי שירצה דווקא להתרווח על הרצפה, אפשר אפילו לפתוח שקי שינה ולהפוך את כל העניין ללילה של סרטים!
  • נשנושים – הכנו את התפאורה וכעת הגיע הזמן לעבור לפינוקים. פופקורן לנצח יישאר הכוכב הנצחי של ערבי הסרטים, ואם בא לכם להתפנק אז ההמלצה היא לבחור בפופקורן בטעם חמאה. אל תשכחו חטיפים אחרים, אפשר גם להכין רטבים כמו גוואקמולה לדוריטוס, גבינה לבנה לאפרופו, פלטת ירקות מרעננת ועוד. יש לדאוג כמובן גם לשתייה מתוקה ואפילו חמה, כי ביננו? אין כמו שוקו חם ומתוק בימי החורף!

ששש.. הסרט מתחיל

התפאורה מוכנה, הנשנושים בהיכון והילדים כבר חסרי סבלנות, הגיע הזמן להתחיל בצפייה! סרטים לכל המשפחה יקנו לכם שעתיים של הנאה, צחוק, מוסר השכל בדרך כלל ועלילה נהדרת שתתאים גם לכם וגם לילדים. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להפוך את הצפייה הרגילה בעוד סרט, לחוויה בלתי נשכחת של זמן איכות משפחתי מהנה לכולכם. תתכוננו, כי אתם והילדים עומדים להתמכר!

פורסם על ידי