סקר גז קרקע 2

סקר גז קרקע 2

סקר גז קרקע משמש כדי לקבוע אם יש גזים דליקים באדמה. סקר מסוג זה נעשה בדרך כלל לפני פיתוח של אזור מסוים למטרות בנייה או אחרות. על מנת לעשות זאת מוחדר לקרקע צינור או צינור המופנה אנכית לתוך הקרקע ומשאבים דרכו אוויר. האוויר יהיה נקי ממים ומזהמים אחרים כך שהוא לא ייתן קריאות שגויות. סוגי הבדיקות שניתן לבצע בבדיקה מסוג זה כוללים בדיקה לאתאן, מתאן, מימן גופרתי (H2S), פחמן דו חמצני (CO2) וכוהלים או תרכובות אורגניות אחרות המייצרות גזים דליקים בתנאים מסוימים. כדי למצוא את הגזים האלה.

מהו סקר גז קרקע?

סקר גז קרקע הוא תהליך הכולל דגימה של גז הקרקע ולאחר מכן מדידת כמות המתאן, מימן גופרתי, חמצן, חנקן, פחמן דו חמצני ורכיבים נוספים. יש לדגום את גז הקרקע בנקודת זמן שבה אין אפשרות להפרעה כלשהי לקרקע מפעילות אדם או בעלי חיים. תהליך זה יכול לשמש לאיתור גורמי סיכון אפשריים לזיהום מי תהום.

איזה סוג של זיהום יכול הסקר לזהות?

זיהום בגז קרקע הוא נושא רלוונטי לכל עסק. סקרי גז קרקע יכולים לזהות מגוון רחב של זיהומים כגון אסבסט, עופרת ומתאן.

סוג הזיהום שסקרי גז קרקע מזהים תלוי בסוג הניתוח שנעשה. ישנם סוגים רבים של ניתוח שנעשו כדי למצוא את המזהמים כגון ספקטרוסקופיה אינפרא אדום, ספקטרומטריית מסה וכרומטוגרפיה.

סקר גזי קרקע יכול לזהות נוכחות של כימיקלים וגזים שונים המשתחררים לאוויר מאתר פסולת מסוכנת. כימיקלים אלה עשויים להיות בצורת גז או נוזל.

סוג זיהום:

  • כימיקלים רעילים
  • גז טבעי

 מה היתרונות בביצוע ?עבודות גבס

הרבה יתרונות לשימוש בנישת גבס. נישת הגבס היא זולה, קלת משקל וקלה להתקנה. אחד היתרונות של עבודות גבס הוא היותה זולה. זה עוזר להוזיל את העלויות עבור הלקוח ולהפוך אותו למשתלם יותר עבורו. יתרון נוסף שיש לכם עם נישות גבס הוא שהן אינן כבדות ולכן ניתן להתקין אותן בקלות על ידי אדם אחד ולא לדרוש יותר כוח אדם מקבלן. המשמעות היא שלא תצטרך לשלם למישהו אחר שיבצע עבורך את ההתקנה שלך, מה שיגרור חיובים נוספים על החשבון שלך בסופו של יום.

אחד היתרונות של נישת גבס הוא בעלות נמוכה. ניתן להשתמש בו בבית, במשרדי רפואה ואפילו בבתי ספר. החלק הטוב ביותר הוא שאתם יכולים להתאים אותם לטעמכם. ניתן לצבוע, לצבוע או אפילו להוסיף אביזרים כמו גופי תאורה.

מכאן, חשוב ביותר לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום על מנת שהתוצאה תהיה מרשימה ביותר.

ישנם מספר פרמטרים שיש להביא בחשבון בעת הבחירה:

  • ניסיון: חשוב ביותר לשכור את השירות של אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום אשר להם ניסיון רב בתחום.
  • מקצועיות: נוסף על כך, חשוב ביותר לשכור את השירות של בעלי מקצוע אשר מפגינים מקצועיות ברמה הגבוה ביותר.

 

פורסם על ידי