סקס היא לא מילה גסה! אז למה לא לחגוג אותו

סקס היא לא מילה גסה! אז למה לא לחגוג אותו

האפשרות לחוות עונג מיוחד במינו, המבוסס על רגשות ועל תחושות פיזיות, היא משימה שיכולה להביא אתכם לאורח חיים מהנה ומשוחרר במיוחד. בדיוק מהסיבה הזו, בשים האחרונות אנו רואים עלייה אסטרונומית בכמות הישראלים שמבקשים ליצור לעצמם קשרים אישיים, אך ורק למטרות של ביסוס מערכות מיניות לטווח הארוך, עם פרטנרים קבועים. זו היא לא משימה בלתי אפשרית, אלא תהליך שאתם צריכים ורוצים להכיר ברמה האישית, על מנת להבין מה הן הנקודות החשובות של תהליך ההיכרות כמו שאתם יכולים לראות באתרים שונים שפונים אך ורק לקהל המעוניין בחיפוש אחרי מין.

חיפוש פרטנרים מיניים מהרגע להירגע – לחיצת כפתור אחת

בכל מה שנוגע למין, יש כל מיני רמות של מערכות יחסים שאתם יכולים לבחור לבסס. ראשית לכל, ואולי מערכת היחסים הכי מוכרת לכולנו היא הסטוץ החד פעמי. רבים מהישראלים מחפשים סקס להיום, ברגעים מסוימים בחיים, בעיקר מפני שהם רוצים למלא את החסר ולענות על צורך מידי. בין שאתם בבר ובין שאתם נמצאים לבד בבית ובא לכם לבלות ערב עם מישהו אחר למין סוער, אתם יכולים וצריכים לבחור את הדרך המתאימה ביותר לכם למצוא פרטנר שחושב בדיוק כמוכם.

מה כדאי לדעת על עולם ההיכרויות לסקס?

כדי להבין איך נראה עולם ההיכרויות המיניות, אתם רוצים להכיר את ערכי היסוד הבסיסיים של התחום:

  1. כדי להכיר לסקס צריך ליצור אמון. אמון הוא דבר נרכש ואתם צריכים להבטיח שיש לכם אמון כבר מהדקות הראשונות לשיחה.
  2. שימו את כל הקלפים על השולחן ואל תחששו להסביר את עצמכם בצורה מפורשת על הצרכים שלכם אל מול הפרטנר.
  3. הקשיבו. גם לפרטנר שלכם יש צרכים, ואתם רוצים להבטיח שאתם מעניקים לו לילה בלתי נשכח, ולשם כך אתם צריכים להקשיב לבקשות שלו או שלה.

חוויה אישית מענגת – תלויה בפרטנרים שתבחרו

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין הנקודה הזו, תהליך הכרויות לסקס יכול להיות מאוד קר וקונקרטי. אבל, אם המטרה שלכם היא ליצור מערכת יחסים המבוססת על סקס לטווח הארוך, אתם צריכים לבסס את מערכת היחסים ככזו, בצורה הדרגתית. לאורך חודשים של היכרות וחוויות משותפות, תוכלו לפתח שפה משותפת, וליצור את איכות הסקס שתמיד קיוויתם לקבל. אל תצפו ליצור מערכת יחסים קבועה למין, תוך כמה שבועות קצרים של מפגשים מיניים חפוזים, מבלי להשקיע ביצירת קשר עם הצוות שלכם. כך שמומלץ לכם להביא לידי ביטוי את הבקשות שלכם ואת הרצונות שלכם, בצורה המתאימה לשלב בו נמצאת מערכת היחסים שלכם ובהתאם למצב בו אתם נמצאים בכל רגע נתון. קחו את הזמן ובנו את מערכת היחסים המינית שלכם, כדי ליצור את איכות החיים הנכונה לכם, ולפרטנר המיני שלכם.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי