סיגל מבת ים מציעה הנחות ענקיות לקראת החגים

תכשיטים בחריטה אישית

תכשיטים בחריטה אישית

עונת החגים בפתח. עונה של ארוחות, בישולים, היערכויות קדחתניות וגם מתנות. האפשרויות למתנה הן אינספור, אך פעמים רבות נלך על בטוח ונרכוש כלי בית, כלים למטבח, כלי נוי, אך מה עם מתנה אישית וזוהרת? כזו שתרגש באמת את מקבל המתנה?

בחנות "סיגל" של מעצבת התכשיטים סיגל ניגרי בבת ים תוכלו למצוא את התשובה למתנה מיוחדת: תכשיטים בחריטה אישית, בעלי אמירה מעוררת השראה, תיקים ייחודיים, ארנקים לגבר ואישה, טבעות במגוון רחב של סגנונות.

לרגל החגים יוצאת סיגל במבצע שחייבים לנצל: פריט ראשון ב-10% הנחה ופריט שני ב-20% הנחה. בנוסף, רק קוראי "בת ים פור יו" יכולים ליהנות מהטבה ייחודית: כפכפי הוויאנס מעוטרים פרי יצירתה ב-30% הנחה.

צמידים-650

"זה הזמן לפנק את עצמך, את אהובך ואת משפחתך לקראת החג", אומרת לנו ניגרי, "כאמא וכאחת שמארחת, אני יכולה לומר שלכולן נמאס מהקערות ומסט הצלחות שמקבלים כמתנה, אז כן, מה עם משהו אישי בשביל עצמך? בשביל הנפש? לרוב אנו מבשלות עם הטרנינג ואין כבר כוח להחליף לשמלה או משהו יפה יותר, אז לפחות הכפכפים המעוטרים גורמים לך להרגיש יפה, ועדיין נוח לך ואת בלי עקבים".

בחנות תמצאו כל מה שקשור לסטייל ויופי. שעונים ייחודיים, כובעים בעבודות יד, ארנקים ואף שרשראות קצרות וארוכות, עדינות ובעלות נוכחות, הכל בעיצובה של ניגרי. ניתן אף לעצב תכשיט באופן פרטני בהדרכתה וייעוצה של ניגרי. "המקום שלי הוא כמו סלון בית", היא אומרת, "באים, יושבים, שותים קפה, ואני מבינה מי האדם מולי ויכולה ממש להתאים לו תכשיט. היחס והשירות הוא ממש לא כמו בחנות רגילה, הכל אישי, נעים ונוח".

"סיגל", רחוב הנביאים 16, בת ים

קבקבים_650אפרת-שרוןטבעות650שרשראות-650תכשיטים650

פורסם על ידי