סיבות עיקריות למה לעשות טיפולי פנים מתקדמים אצל רופא פלסטיקאי מומחה

סיבות עיקריות למה לעשות טיפולי פנים מתקדמים אצל רופא פלסטיקאי מומחה

הפופולריות של טיפולי הפנים המתקדמים צוברת תאוצה ויש עלייה משמעותית בביקוש לטיפולים מסוג זה. כיום, ניתן לעבור טיפולי פנים שונים כמו טיפולי הזרקה וחומרי מילוי, גם אצל קוסמטיקאיות ובמרפאות של רופאי השיניים, ונשים רבות אינן מודעות לסיכונים בטיפולים המתקדמים לכן בכתבה זו נציג את הסיבות העיקריות מדוע חשוב לעשות טיפולי פנים והרקת חומרי מילוי רק אצל רופא פלסטיקאי מומחה ומנוסה.

מה הסיבות העיקריות בגינן מומלץ לעשות טיפול אצל רופא מומחה?

תעשיית טיפולי הפנים המתקדמים מתפתחת במהירות וכיום יש מגוון טיפולים כמו הזרקת חומרי מילוי וחומצה היאלורונית שניתן לבצע על ידי מטפלים שונים, אך בהיעדר פיקוח יש סיכוי שנפנה למטפל שאינו מוסמך ומוכשר לטיפולים אלה. הסיבות המרכזיות שבגללן חשוב לעבור את הטיפול המתקדם בפנים רק אצל רופא מומחה:

הכשרה פורמלית מתאימה – כדאי לדעת כי החוק אינו מאפשר לקוסמטיקאיות לעסוק בהזרקות, ובנוסף רופאי השיניים רשאים לבצע הזרקת חומרי מילוי רק באזור הפה, אך אין להם סמכות לבצע הזרקות בשאר האזורים בפנים. למעשה, רק רופאי עור וכירורגים פלסטיים עוברים הכשרה מקצועית ופורמלית בתחום טיפולי הפנים המתקדמים, לכן מומלץ לעבור את הטיפולים האלו רק אצל בעלי מקצוע מוסמכים ומנוסים.

דיוק בטיפול – יש שיטות שונות לבצע טיפולים מתקדמים בפנים, ורק רופא מומחה מכיר את המבנה האנטומי של האזורים השונים בפני המטופל או המטופלת, לכן הוא מתכנן את הטיפול ומקפיד על דיוק כדי להבטיח תוצאות מושלמות. רופא מומחה בתחום טיפולי הפנים והאסתטיקה מכיר שיטות שונות להזרקת בוטוקס, שומן עצמי, חומצה היאלורונית וחומרים אחרים. לכירורג פלסטיקה מומחה יש שיטות עבודה מתקדמות יותר, למשל שימוש בקנולה ייחודית, וכך נמנעים מפגיעה בכלי דם ועצבים וזוכים לתוצאות מרשימות הנשמרות יותר זמן.

הכנה נכונה לטיפול – רופא מומחה מקפיד על הכנה נכונה לקראת טיפול הפנים המתקדם. הרופא מציע פגישת ייעוץ במהלכה הוא מסביר על הטיפול, מפרט מהם הסיבוכים האפשריים ומהן תופעות הלוואי הנפוצות לאחר הטיפול. בנוסף, הוא עורך בדיקה במרפאה ושולח את המטופל או המטופלת לבדיקות נוספות, בהתאם לסוג הטיפול ומאפייני המטופל. ההכנה המקדימה כוללת גם תיאום ציפיות.

התמודדות עם סיבוכים – לכל טיפול פנים מתקדם יש סיכונים ותופעות לוואי שכדאי להכיר מראש. כאשר עוברים את הטיפול אצל רופא מומחה מקבלים הסברים מפורטים על הסיבוכים האפשריים. אם הטיפול מסתבך חשוב לקבל סיוע רפואי מרופא מנוסה, אחרת מסתכנים ועלולים לסבול מנזקים חמורים וקשים. לכן, אם חל סיבוך כלשהו במהלך הטיפול עדיף להיות במרפאה של רופא מומחה מאחר והוא יודע מה עליו לעשות ויש במרפאה את כל הציוד הנדרש למתן טיפול מהיר.

שילוב של מספר טיפולים – חשוב לתכנן את הטיפול המתקדם בפנים ואם מבצעים אותו אצל רופא מומחה הוא יכול להמליץ על טיפולים נוספים וכך זוכים למראה אסתטי צעיר ומרשים יותר, וכמובן אפשר חסוך זמן וכסף. בנוסף על זאת, רופא מומחה ומקצועי המתמחה בטיפולי פנים מתקדמים בוחר היטב את החומרים והוא חייב לעבוד עם חומרים מפוקחים המאושרים על ידי ארגוני הבריאות בארץ ובעולם.

תוצאות טבעיות – אם מחליטים לעבור טיפולי פנים מתקדמים, כמו הזרקת חומרי מילוי, אצל קוסמטיקאית או רופא שיניים, התוצאה עשויה להיות לא טבעית והמטופלת תתאכזב מהמראה. כדי להשיג תוצאות טבעיות יש לעבור את הטיפול רק אצל המומחים.

למידע נוסף לקבלת ייעוץ מקצועי מרופא פלסטיקאי מומחה – היכנסו עכשיו לאתר של דוקטור מנו רובינפור https://www.dr-robinpour-mano.co.il/.

פורסם על ידי