סט סכינים נעמן

סט סכינים נעמן

הרבה מאתנו רגילים להתייחס לסכינים כדבר של מה בכך, בלי לתת את הדעת על החשיבות של סכינים איכותיות במטבח. אבל אם תשאלו כל טבח מקצועי או שף הם מיד יספרו לכם שסכין טובה יכולה לעשות את ההבדל בין אוכל רגיל ופשוט לאוכל טעים ועסיסי. אז איך סכין איכותית יכולה להיות כזו משמעותית? הרי אנחנו יודעים שאוכל הוא חגיגה של כל החושים. אנחנו מרגישים את הטעמים בפה אבל גם רואים את האוכל בעיניים, מריחים את הריח ואפילו ישנם מאכלים שאנחנו נוגעים בהם בידיים. כאשר האוכל חתוך בצורה נכונה ואסתטית וחומרי הגלם קצוצים כהלכה וטעמיהם מתערבבים באיזון מושלם האוכל יוצא פשוט מושלם.

סכינים מקצועיות למטבח

עכשיו, אחרי שהבנתם את החשיבות של סכיני מטבח מקצועיות, אנחנו יכולים להמשיך ולספר לכם שלא כל סכין שנמכרת בחנויות למוצרי המטבח וממותגת כסכין איכותית היא אכן כזו. כיצד תדעו איזו סכין היא אכן טובה ואיזו סכין תעשה רק חצי עבודה? חפשו סכינים שמוגדרות כסכיני שף. סכיני העשויות פלדה גרמנית מחושלת ובעלות ידית נוחה להחזקה יציבה. כזה בדיוק סט סכינים נעמן, החברה המובילה בישראל בתחום כלי הבית והמטבח, מוכרת בחנויותיה.

קולקציית הסכינים של נעמן

כמי שמובילה את שוק כלי המטבח בארץ, חברת נעמן מבינה היטב את הצורך בשיווק סכיני מטבח איכותיות ומקצועיות. קולקציית הסכינים של נעמן, שתוכלו למצוא בכל אחת מחנויות הרשת, היא בדיוק כזו. הקולקציה מורכבת מסכיני מטבח בדגמים וגדלים שונים, כגון סכיני מטבח משוננות בעלות להב עגול או מחודד וכמובן גם סט סכיני שף.

סדרת סכיני השף של נעמן, הנקראת precision, כוללת מגוון רחב של סכינים לשימושים שונים. תוכלו למצוא בסדרה זו סכין מיוחדת וגמישה לפילוט, סכין יוסובה המתאימה באופן ייחודי לחיתוך ירקות וקיצוץ דק דק של עשבי תיבול, סכין סנטוקו המיועדת לחיתוך של נתחי בשר ועוד. אפשר לקנות את ששת הסכינים של סדרת precision יחד או לרכוש כל סכין בנפרד בהתאם לצורך שלכם.

על חודה של סכין

נסו את הסכינים של נעמן. אנחנו בטוחים שאחרי שתנסו סכין או שתיים גם אתם תיווכחו בהבדל המשמעותי. האחיזה תהיה נוחה יותר, החיתוך יהיה חלק וחד יותר וכל העבודה במטבח תהפוך לחלקה ומהירה. מדוע אנחנו כל כך משוכנעים בזה? כי בכל הנוגע לכלי בית ומטבח ואפילו סט סכינים נעמן מתחייבת לספק לכלל לקוחותיה את המוצרים הטובים והמקצועיים ביותר הקיימים כיום בשוק.

כדי לשדרג את איכות וחוויית הבישול מומלץ לרכוש סט סכינים מחברה מובילה כמו נעמן. החברה נוסד1939 וכיום נעמן מובילה את תחום כלי המטבח והאוכל, החברה מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים ומציעה פתרונות מתקדמים למטבח הביתי והתעשייתי. נעמן משווקת בין השאר סכיני שף איכותיות מתוצרת מותגים מוכרים ואמינים, במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

פורסם על ידי