סוגי תוספות שיער – המדריך המלא

סוגי תוספות שיער – המדריך המלא

העולם המודרני דורש רבות מכל אחד מאיתנו המתגוררים בו – בעיקר ברמה החיצונית. לעיתים קרובות, על מנת להתאים לסטנדרטים הגבוהים האלה, יש צורך לנקוט בפעולות אקטיביות על מנת לשפר את מה שהטבע לא חנן לנו ברוב נדיבותו, או מה שאבד במרוצת השנים. בתנאים האקולוגיים הלא פשוטים שאנו חיים, לא תמיד קל לשמור על שיער שופע ובריא. אך הודות לאפשרויות של תוספות השיער ניתן לתקן את הנזקים או להתעלות על מה שניתן ולעשות זאת באופן המרשים ביותר. מה הן תוספות השיער איכותיות? מה מבדיל בין הסוגים השונים? וכיצד לבחור?

שאלנו את לאזר לוי ממעצבי השיער המומחים בארץ בתחום תוספות השיער, על ההבדלים בין תוספות השיער הקיימים בשוק:

השיער האירופאי

השיער האירופאי הוא בדרך כלל דק ועדין במיוחד. המחיר שלו גבוה יחסית היות ונדיר שנשים אירופאיות מוכנות להיפרד מהשיער שלהן. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר שיער ממזרח אירופה המוצא את דרכו לתוספות השיער של ישראל והעולם המערבי באופן כללי.

השיער הסיני

שיער סיני הינו שונה מאוד במבנה, בעובי ובמאפיינים נוספים מהשיער של האדם האירופאי. יחד עם זאת, במקרים מסוימים הוא עשוי להתאים לפאות או תוספות שיער על קליפסים, בהנחה שעובי השיער דומה במידה מסוימת. על מנת שהשיער יתאים, חשוב מאוד לדאוג שהאורך שלו יהיה אחיד לכל אורך התוספות, וזו לעיתים קרובות בעיה נפוצה של שיער זה.

השיער ההודי

השיער ההודי הינו פופולרי מאוד בתחום תוספות השיער. הוא נחשב לאיכותי באותה המידה כמו השיער האירופאי, אך יותר נגיש. משום שנערות הודיות רבות שומרות על צניעותן וקולעות את השיער לצמות עד ליום חתונתן שבו הן גוזרות אותה במקדש, ניתן לקבל שיער איכותי ביותר, כזה שלא עבר עיבוד כימי ושנגזז בשלמותו ומאפשר ליצור תוספות שיער בעלות מראה אחיד ביותר. על מנת להגיע לכך, יש להעביר את השיער הליכי טיפול בעזרת חומצה אגרסיבית המורידה ממנו שכבת קוטיקולה ומאפשרת ליצור שיער שאינו מתבלגן בשום צורה.

שיער בתולי

שיער בתולי זוהי ההגדרה הגבוהה ביותר לשיער איכותי – שיער שלא עבר כל עיבוד וגם לא דורש עיבוד נוסף על מנת להפוך אותו לתוספות שיער. השיער הזה הינו בעל פוטנציאל לשרת את בעליו לאורך תקופה ארוכה, לדרוש טיפול בסיסי ביותר ולתת תחושה אמיתית ביותר, וזו בסופו של דבר המטרה העיקרית של כל תוספות השיער – להעניק ביטחון עצמי, מראה מושקע ושופע ותחושת זוהר בלתי נלאית.

שיער רמי

שיער רמי (Remy) זוהי הגדרה כללית ביותר לשיער המבוססת על האיכות שלו – מדובר בשיער אדם שנברר בקפידה ואוגד על פי כיוון הצמיחה, ליצירת מראה אחיד ואיכותי. ההגדרה היא מאוד כללית, ועל מנת להבטיח שמדובר בשיער ברמה גבוהה, יש לפנות לאמן מומחה בתחום שיבטיח את הרמה הגבוהה של התוספות באופן המהימן ביותר.

תוספות שיער סינתטי

שיער סינתטי תמיד מהווה אפשרות הגיונית ליצירת תוספות שיער – אך כל המומחים בתחום לא ממליצים על כך, משום שמדובר בחלופה שניכרת לעין, שעשויה להיות דליקה ומסוכנת, לא מתאימה לחוויות שונות ובאופן כללי – לא מעניקה את התחושה של שיער טבעי ואיכותי. על מנת ליצור את מראה השיער הרצוי, כדאי לבחור בשיער טבעי ברמה גבוהה, שהותאם באופן ספציפי לצרכים שלכם על ידי אמן השיער שלכם.

כל סוגי השיער עשויים להתאים במצבים שונים, למטרות שונות, לשיער שונה, לאור שינויים ועיבודים שונים. אך על מנת לקבל את התוצאה המרשימה ביותר, תמיד חשוב מאוד למצוא את אמן השיער האיכותי ביותר, זה שידאג לכך שכל שערה תהיה במקומה ותראה לא פחות ממושלם.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי