סוגים של כיסויים לטלפון

סוגים של כיסויים לטלפון

בעבר, כיסויים לטלפון היו עניין של רשות אך היום המצב הוא שונה לגמרי.
פעם אנו זוכרים שמגנים לטלפון נועדו אך ורק להגן על הטלפון מפני פגיעות שונות, וככל שהצורך גדל וגדל לאנשים היו צריכים שונים ולכן התעורר הרעיון לעצב סוגים שונים של כיסויים לטלפון.

לדוגמא, כיסוי לטלפון עם תמונה הוא האליטה של המקוריות באותה הקטגוריה שכן יש לכם שליטה מלאה על מה שיהיה על הכיסוי עצמו.
כך תוכלו למשל לשים תמונה שלכם עם בן הזוג, עם אבא ואמא, או לשים תמונה של הילד שלכם על גבי הכיסוי ולקחת אתכם כמזכרת לכל מקום, ולמה לעצור כאן אם אפשר גם להפתיע אדם קרוב אלינו עם מתנה כזו לכבוד יום ההולדת ?
חישבו כמה אותו אדם ישמח ויעלה חיוך על פניו כשיבין שהשקעתם לא מעט מחשבה על העיצוב האישי לכבוד המגן שלו, מה שהופך את כיסוי רגיל לטלפון למתנה מקורית לכל דבר ועניין.

מלבד זאת, הכיסוי יכול להיות גם סימן מזהה שלכם במקרה שהטלפון ייאבד.
אם השם שלכם יהיה חרוט עליו או תמונה ייחודית ישר יוכלו לזהות של מי אותו הטלפון, כך שהכיסוי משמש אותנו בכמה יתרונות – גם מגן על הטלפון מפני פגיעות ונפילות, גם ייחודי ומקורי ועושה לנו טוב על הלב עם תמונה מרגע מתוק, וגם סימן מזהה במידה והטלפון אבד.

בנוסף, מלבד כיסויים עם תמונה ישנם אלו שיעדיפו לא להשקיע כסף רב על כיסוי שכן הוא רק אביזר לטלפון ומחפשים רק שיעשה את עבודתו הבסיסית שהיא להגן על הטלפון ולכן יחפשו מגן לא מעוצב בעלות סבירה.
כך אפשר לחפש באתרים הסיניים כל מיני סוגים של מגנים כאוות נפשנו אבל יש לשים לב לפרטים שלא ניתן לראות דרך התמונה, כמו לדוגמא האם המגן עשוי פלסטיק קשיח או גומי סיליקון ?

לא נעים להזמין מגן ולחכות לו שלושה – ארבעה שבועות ורק אחר כך לגלות שזה לא מה שציפינו לקבל, לכן לפעמים עדיף לעשות חושבים האם כדאי לשלם קצת יותר יקר בארץ כדי לחסוך לעצמנו עוגמת נפש ובזבוז זמן מיותר.

כמו כן, ישנם מגנים לטלפון שאפשר להזמין בעיצוב מסויים אך ללא עיצוב אישי.
לדוגמא אם יש לנו דמות מצויירת שאנחנו אוהבים מסדרה מסויימת כמו בובספוג או מיניונים, נוכל להזמין את המגן המעוצב בסכום זול משמעותית יותר מאשר מגן שמעצבים במיוחד עבורינו.
כך שאם חשבתם לתת מגן לטלפון במתנה לאדם קרוב, אבל המחירים של מגנים שמעוצבים אישית קצת גבוהים מדי עבורכם, תוכלו להפתיע אותם במגן מעוצב עם שחקן הכדורגל או סמל קבוצת הכדורגל האהובה עליהם ובמחיר נוח לכל כיס.

בזכות קדמת האינטרנט והטכנולוגייה, המבחר הוא אינסופי והשמיים הם הגבול – לכן כל מה שנותר לכם הוא לבחור בפינצטה את המגן המועדף עבורכם.

פורסם על ידי