סגרתם טיסה לחו"ל? – אתם חייבים לוודא שעשיתם ביטוח

סגרתם טיסה לחו"ל? – אתם חייבים לוודא שעשיתם ביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה ביטוח חשוב מאוד לטסים לחו"ל. בכדי לקבל את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם, עבור היעד שאתם מבקרים בו ועבור הצרכים שלכם, חשוב מאוד למסור לחברת הביטוח את כל הפרטים הרלוונטיים. בהתאם לפרטים שתמסרו חברת הביטוח תוכל להתאים את הכיסוי הביטוחי שהכי יתאים לכם.

איזה פרטים יש למסור לחברת הביטוח?

כאמור, כאשר אתם מעוניינים לבטח את עצמכם טרם טיסה לחו"ל, חשוב מאוד שתמסרו לחברת הביטוח כמה שיותר פרטים על מנת שהיא תתאים לכם את הביטוח שמתאים לכם. הפרטים שעליכם למסור לחברת הביטוח הם:

מטרת הנסיעה שלכם שהיא אחד הנתונים החשובים, בייחוד עבור מי שמתכנן לנצל את שהותו בחו"ל עבור ספורט אתגרי. ביטוח נסיעות סטדנרטי איננו מכסה פעילויות מסוג זה ועל כן יש לדווח לחברה שמטרת הנסיעה שלכם היא ספורט אתגרי. גם אם אתם מתכננים טיול משפחתי שעל פניו נראה שגרתי, חשוב מאוד שתפרטו בפני חברת הביטוח את כלל הפעילויות שאתם עתידים לעשות במהלך הטיול שלכם גם לדוגמא "בננה" בים נחשבת לספורט אתגרי.

דבר נוסף שעליכם  למסור לחברת הביטוח הוא זמן השהייה שלכם בחו"ל. תוקף פוליסות ביטוח נסיעות מוגבל משבועות ספורים ועד חצי שנה. הפרמיה שמשלמים לחברת הביטוח היא פונקציה של תקופת השהייה בחו"ל ועל כן, מי שמתכנן טיול ארוך, חייב לדווח על כך לחברת הביטוח הרלוונטית ולבדוק מה היא מציעה מבחינת הארכת פוליסת ביטוח בעת הצורך או רכישת פוליסת ביטוח ארוכת טווח מראש. לרוב, מי שנוסע לחול לתקופה של יותר מחצי שנה, יאלץ לרכוש ביטוח רפואי במדינה שבה הוא שוהה לאחר שיפוג התוקף של ביטוח הנסיעות שרכש.

גם המצב הבריאותי של האדם שמבקש לבטח את עצמו בביטוח נסיעות לחול הוא דבר חשוב מאוד. אם אדם סובל ממחלה כלשהי עליו לדווח עליה על מנת שחברת הביטוח תחליט האם הוא בר ביטוח. במידה והוא אכן בר ביטוח, עלות הפרמיה עבורו תהיה גבוהה יותר מזו של אדם בריא וגם סכום הכיסויים יהיה שונה. חובת הדיווח על מצב בריאותי חלה בעיקר על אנשים שנוטלים תרופות בדרך קבוע, אנשים שסובלים ממחלת כלי דם או כלי לב, אנשים שסובלים ממחלה כרונית כגון: סוכרת, יתר לחץ דם אסטמה, אבנים בכליות או בכיס המרה, כאבי גב, מיגרנות, אולקוס ועוד. האדם חייב לדווח גם אם אושפז בבית החולים במהלך חצי השנה האחרונה בגלל הבעיה הרפואית שלו וגם על כל החמרה שהייתה במצבו הבריאותי במהלך חצי השנה האחרונה.

כל אדם שסובל מבעיות רפואיות, יכול לרכוש מעבר לביטוח הסטנדרטי כיסוי למקרה של החמרה במצבו הבריאותי בזמן השהות בחו"ל. ככל שגיל המבוטח מבוגר יותר כך הפרמיה שישלם תהיה גבוהה יותר.

כמובן שגם אדם שמצבו חמור יותר מבחינה בריאותית כגון: אדם חולה סרטן, חולה לב שעבר ניתוחים מסובכים, חולי כליות שמטופלים בדיאליזה ועוד, חולי איידס, מושתלי איברים ועוד, חייבים לדווח על כך לחברת הביטוח על מנת שהיא תציע לו כיסוי להוצאות רפואיות במידה ויצטרך טיפולים רפואיים בחול.

אם יש לאדם אתו חפצי ערך הוא צריך לדווח על כך לחברת הביטוח על מנת שתתאים לו כיסוי תואם לרכוש שלו.

כאשר אישה בהריון עד השבוע ה32 להריונה היא חייבת לדווח על כך לחברת הביטוח על מנת שהחברה תוכל להתאים לה פוליסה מורחבת שתכלול מספר כיסויים לסיבוכים שונים כגון: לידה מוקדמת, צירים מוקדמים או טיפול בפג.

ביטוח טיסות לחו"ל חייב להיות מותאם לכל אדם ולכן, בכדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר עבור הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם, כדאי מאוד שתבחרו בWobi – סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה והטובה ביותר כיום לצורך השוואת ורכישת ביטוחים. עם וובי תמצאו את הביטוח שיעניק לכם את הכיסוי המקסימלי לטיסה שלכם ולזמן השהייה שלכם בחו"ל, במחיר המשתלם ביותר ותוכלו לטוס בראש שקט.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי