סאמוס – היעד החם של הקיץ

סאמוס – היעד החם של הקיץ

האי היווני האקזוטי והפסטורלי סאמוס נחשב ליעד התיירותי החם ביותר בקיץ הקרוב, רגע לפני שהעונה החמה מתחילה כדאי לכם להזמין דיל וליהנות מחופשה מפנקת וגדושה בחוויות. האי סאמוס ממוקם במזרח הים האגאי, במרחק קצר מחופי טורקיה, שטחו 468 קמ"ר בלבד ומתגוררים בו כ-40,000 תושבים.

בקיץ הקרוב ניתן לרכוש טיסות ישירות לאי, אפשר להזמין גם טיסות עם נחיתת ביניים באתונה או ביעד אחר. מחירי הטיסות לאי היווני סאמוס נמוכים ויש באי שפע פתרונות ואפשרויות לינה, לכן כדאי לבחור דיל במחיר אטרקטיבי וליהנות מחבילת נופש משתלמת ומחופשה נפלאה במרחק קצר מהבית.

מקום הולדתו של פיתגורס

באי סאמוס נולדו כמה אישים מפורסמים, ביניהם פיתגורס, פילוסוף ומתמטיקאי ידוע המוכר בעיקר תודות למשפט פיתגורס. כמו כן, גם הפילוסוף היווני הידוע אפיקורוס נולד באי. כדאי לדעת כי האי היווני נכבש בעבר מספר רב של פעמים ושלטו בו עמים שונים ואימפריות רבות, כיום האי נמצא בשליטת היוונים, המקום בטוח ותיירים מכל קצוות תבל מבלים באי היפהפה.

באי סאמוס אטרקציות רבות לנופשים, ניתן לשלב באופן מושלם בין חופשת בטן גב בחופי הרחצה הנקיים והמטופחים לבין טיולים ברחבי האי ושייט לאיים סמוכים. התיירים זוכים לחופשה מפנקת ולחוויה קולינרית ייחודית, ברחבי האי שפע מסעדות מעולות ומגוון טברנות המציעות שלל מנות מהמטבח היווני האהוב, חלק מהמסעדות מציעות הופעות של הרכבים מוזיקליים בשעות הערב. בשעות הערב נפתחים הברים והמועדונים, חיי הלילה בסאמוס סוערים וסוחפים.

כמו כן, במהלך החופשה באי כדאי לבקר במוזיאונים מעניינים, ביניהם מוזיאון ההיסטוריה והארכאולוגיה, מומלץ לבקר גם במוזיאון היין. כדאי לנצל את החופשה באי כדי לבלות בחופי הרחצה המדהימים, אין לפספס בילוי בחוף ליבאדאקי ובו לגונה גדולה עם מים בגוון טורקיז. כדאי לטייל גם בחיק הטבע, ברחבי האי מספר פארקים ושמורות טבע, מפלים מרשימים, מערות ואטרקציות נוספות.

ספורט ימי ושייט

אם אתם מחפשים יעד חם לחופשה רומנטית או משפחתית בקיץ הקרוב, כדאי גם לכם להזמין כבר עכשיו טיסות לסאמוס וליהנות ממחירים משתלמים. כך תוכלו לתכנן כבר עכשיו את חופשת הקיץ וליהנות מאחד היעדים הבולטים בשנת 2018.

במהלך החופשה אפשר לצאת לשייט לאיים סמוכים, ביניהם איים ריקים מאדם עם נוף מדהים וחופים נקיים. כמו כן, אפשר לקחת מעבורת לטורקיה ולבקר במדינה השכנה. במהלך הבילויים בחופי הרחצה המרכזיים ניתן לשכור שנורקלים, לצאת לצלילות, לגלוש, לחתור ביקאים, לשכור אופנועי ים, מפרשיות וגלשנים.

קניות ובילויים

בסאמוס יש מספר שווקים ססגוניים בהם תוכלו לרכוש מתנות למשפחה ולחברים, האי ידוע בכרמים וביקבים הטובים שבו, בעיר סאמוס יש גם מספר מרכזי קניות. בעונת הקיץ יש באי אירועים שונים, וניתן לבלות בברים הטרנדיים ובדאנס ברים, מועדוני הלילה מציעים מוסיקה טובה והופעות של תקליטנים, מדי פעם יש גם מסיבות חוף סוערות.

פורסם על ידי