ניתוח אף – כן או לא?

ניתוח אף – כן או לא?

האף שלנו הוא איבר שנמצא במרכז הפנים, ובשל המיקום שלו הוא יכול לשנות או להשפיע על המראה הכללי שלנו.  אבל גם רגשות פנימיים כמו ביטחון עצמי, תחושת יופי, הצלחה ויופי פנימי – יגרמו לנו להרגיש נוח עם עצמינו. והכי חשוב זה מה שאנחנו מרגישים מבפנים.

אבל לפעמים אנחנו מתלבטים מאוד לגבי ביצוע שינוי באמצעות ניתוח אף, למרות שניתוחי אף הם לא דבר נדיר – להפך מדובר בפרוצדורה מוכרת וידועה, שכיחה וכזאת שכבר מצאו אותה לא מעט פעמים.  למעשה, כיום תוכלו למצוא יותר ויותר אנשים שעברו ניתוח אף והם נראים נפלא! כמו גם מרגישים נהדר לאחר הניתוח.

אבל האם זה כדאי גם לכם?

את התשובה הזו רק אתם יכולים לתת, מפני שאתם בעצם אלה שיודעים כמה ביטחון אתם מרגישים עם האף הנוכחי שלכם, ואתם יודעים האם דרוש שינוי, או שמדובר ברגש חולף. רק אתם יודעים אם השינוי ישנה את מה שבפנים ואם הוא יתרום לביטחון העצמי שלכם, או לא.

בכול הנוגע להתלבטות או לגבי שאלות נפוצות לגבי ניתוח אף, ההרגשה היא כמובן אינדיבידואלית וניתוח הוא דבר שחשוב לשקול ברצינות, ואין זה משנה אם מדובר בפרוצדורה פלסטית או רפואית.

בכל מקרה, כדי לדעת יותר כדאי להתכונן לניתוח, או להבין מהן השיטות השכיחות והמומלצות לניתוח. כדי לדעת יותר כדאי לפנות אל קליניקות אשר מנהלים מנתחים פלסטיים איכותיים ומנוסים.

אנשי מקצוע כמו ד"ר מרקוס הראל זה יוכלו לעזור לכם בלבטים שלכם, הם יספקו לכם מידע ואינפורמציה חשובה על ניתוחי אף, אנשי המקצוע יוכלו להדריך אתכם בבחירת הפרוצדורה הנכונה, כמו ניתוח אף אסתטי משולב עם רפואי, או ביצוע ניתוח פתוח או סגור, ויציגו בפניכם את כל האפשרויות, ההדמיות, הטכנולוגיות החדשות שישנן בעיצוב מבנה הפנים מחדש. המומחים יבצעו עמכם סיעור מוחות ותכנון של מבנה האף החדש במידה ותרצו לעבור את הניתוח.

לסיכום, בין אם אתם מתלבטים האם לנתח את האף, לבין אם אתם כבר יודעים שזה מה שאתם רוצים –  מה שחשוב לעשות זה לפנות אל המומחים שמנהלים את הקליניקות הטובות ביותר, ולבחור תמיד מנתחים פלסטיים מקצועיים, מוכרים ומומלצים.

פורסם על ידי