ניסור רצפות בטון

ניסור רצפות בטון

במהלך שיפוץ הבית, המשרד או כל חלל אחר עם רצפות בטון, צצים מקרים רבים בהם עולה הצורך למלאכת חיתוך משטח רצפות, מבטון. את ניסור ריצפות הבטון ניתן לבצע בכמה שיטות שונות שעושות שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים אשר מותאמים בהתאם לצרכים השונים של המבנה והמטרות של תהליך עבודת השיפוץ המיוחלות.

במהלך ניסור הבטון יש לקחת בחשבון את סוג הבסיס עליו עומדת הרצפה, בין אם מדובר על רצפה יצוקת בטון, בסיס של קרקע או כל גורם אחר שיכול להשפיע על תהליך הניסור, כמו למשל היתרי הבנייה וסוג המבנה. מקרה מורכב של ניסור ריצפה מבטון הוא כאשר הרצפה משמשת תקרה לדירה או משרד שמתחת לרצפה, מה שמצריך עבודה מדויקת באמצעות כלים מיוחדים שימנעו נזק לדירה שמתחת וליציבות המבנה.

על כן ניסור רצפות בטון חייב להיעשות אך ורק על ידי צוות מומחים, בעלי הציוד החדשני ביותר, המחזיקים בכל ההיתרים הנדרשים לביצוע עבודות של ניסור רצפות בטון.

ענק הניסור – מקצוענים בניסור רצפות בטון

ענק הניסור הינה חברה הפועלת בפריסה ארצית המפעילה צוותים בכל איזור בארץ. החברה מתמחה בביצוע סוגים רבים של עבודות מסוג הניסור והקידוח בעבור מבנים שונים, ומתמחה בניסור רצפות בטון.

באמצעים החדשניים ביותר ובאמצעות שימוש בכלים היקרים ביותר. בנוסף לכך החברה מבצעת עבודות של ניסור בגובה באמצעות מנופים שמסוגלים להגיע לכל קומה. צוות היועצים של החברה עומד לרשותכם בחינם, על מנת לעזור לכם למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורכם לניסור ריצפת הבטון שלכם, באופן המסור, האמין והאיכותי ביותר כל זאת מבלי להסב שום נזק למבנה ותוך כדי עמידה בכל ההנחיות הדרושות ובהתאמה לצרכים של כל יישוב בארץ.

אם יש לכם שאלה בנוגע לעבודות השיפוץ בבית או בעסק שלכם, או שאתם קבלנים שמחפשים אנשי מקצוע. חברת ענק הניסור כאן ובענק ובמחיר הכי קטן שתוכלו למצוא.

ניסור רצפות בטון באמצעים האיכותיים ביותר

על מנת לנסר את רצפת הבטון שלכם בדרך הטובה והבטוחה ביותר, מומלץ לעשות שימוש באמצעים האיכותיים ביותר. אחד האופנים השכיחים ביותר לניסור רצפת בטון מתבצע באמצעות מסור עם דיסק פלדה מצופה יהלומים, בשיטה הנקראת "טכניקת יהלום".

ההיגיון מאחורי שיטה זאת נעוץ בשימוש בלהבים מצופים יהלום שמעניקים את רמת הניסור הגבוהה ביותר , בזכות דיוק וחדות שאין שניים להם. במקרה שדרוש לנסר רצפת בטון עבה מהרגיל, או בתנאים שמצריכים ניסור מורכב, ניתן לעשות שימוש באביזרים כמו כבל יהלום, שהינו כבל עשוי פלדה שמצופה גם הוא ביהלומים לאורך כל הכבל.

השימוש בכבל יהלום נחשב ליעיל ביותר לניסור בטון אך השיטה נחשבת ליקרה יותר. במהלך ניסור הבטון מוזרמים מים לאזור  שבו נעשה הניסור, על מנת למנוע את ההתחממות של המסור ועל מנת לשלוט בהתפזרות האבק שנוצר במהלך עבודת ניסור רצפת הבטון.

סיבות שונות לניסור רצפת בטון

הסיבות שעבורן קיים הפתרון לניסור רצפות בטון יכולות להיות מאוד מגוונות ועלולות לכלול החלפה של צנרת פגומה מתחת לריצוף, ניסור בטון לפתח לפיר מעלית, החלפה של חלקים פגומים ברצפה ובעבודות שיפוץ נוספות.

כל אלו מצריכים שימוש באמצעים משוכללים, כלים שונים הכוללים מנופים ושירותי סילוק פסולת, במיוחד כשיש צורך בפינוי חתיכות גדולות של בטון.
אנו מזמינים אתכם לפנות לאתר של ענק הניסור ובאמצעות האתר או מספר הטלפון של החברה, ליצור קשר עם צוות היועצים המסור של ענק הניסור. בשיחה פשוטה שיכולה לענות על כל השאלות הרלוונטיות לניסור רצפות הבטון.

פורסם על ידי